antepanteboy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Ska ni köpa Gta 4 till Pc eller Ps3? Redigerad 7 augusti, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Pc... fast det verkar va en lite komunistisk poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 MM...jag ska oxå köpa till PC men det knasade sig när jag gjorde pollen så ps3 blev enda alternativet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Varför har så många svårt för att göra en normal poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Rapporterar så får någon Modiz fixa Skulle votat PC ^^ Redigerad 7 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Varför har så många svårt för att göra en normal poll? Visa att du kan de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) PS3 för kontrollen till PC suger sen undrar jag varför inte xbox 360 finns med? Redigerad 8 augusti, 2006 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Undrar också varför 360 inte finns med. Det kommer till den konsollen också. Jag ska fixa till PS3 eftersom att den dator som klarar av GTA4 antagligen kommer att kosta 20 000. Då ere smartare o köpa PS3 för 6000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Pä äs träää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Undrar också varför 360 inte finns med. Det kommer till den konsollen också. Jag ska fixa till PS3 eftersom att den dator som klarar av GTA4 antagligen kommer att kosta 20 000. Då ere smartare o köpa PS3 för 6000. Ähh... Det är klart att man ska ha det till gamla goa PC.. Det är välan bara att dra ner på grafiken om det hakar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Visa att du kan de då Varför ska jag göra det. Bara onödigt att göra test-polls eller Jagkangöra-polls trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 PC, såklart. Bättre grafik och bättre kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag ska antagligen köpa det till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kommer nog spela det på PC om jag spelar det alls...sen kommer det som avgör vara om jag har en dator som är bra nog då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 PS3. Bättre kontroll och det känns roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lätt att man köper det till PS3. Det är mkt lättare kontroll och det lär va bättre grafik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts