SCEE Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Eftersom nästan alla Gta-spel finns till ps2 och en del här på forumet tar egna screens från konsol så undrar jag : Hur gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Haha dom spelar på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Haha , dom spelar på PC. Så Right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 LOL hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Skaffa ett TV-kort så kan du spela PS2 på datorskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 ...och så skriver du i rätt forumdel. Kan ju också ta bilder med digitalkamera på tv-skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Skaffa ett TV-kort så kan du spela PS2 på datorskärmen. Måste man inte ha en speciell anslutningskabel med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ja. Jag är helt säker på att du får en sån om du köper ett TV-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför vill du spela GTA SA i datorskärmen då? Det är ju större bild i tvn Du kan ju ändå inte ta bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Han menar nog när folk tar screens från PS2. Samma sak som när folk lägger upp filmer m.m. Ett Tv-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför vill du spela GTA SA i datorskärmen då? Det är ju större bild i tvn Du kan ju ändå inte ta bilder. Nej det är inte det jag är ute efter heller. men jag ska flytta till internat och då tänkte jag att de skulle vara smidigt om man kunde använda samma skärm till ps2 och datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Nej det är inte det jag är ute efter heller. men jag ska flytta till internat och då tänkte jag att de skulle vara smidigt om man kunde använda samma skärm till ps2 och datorn Jag använder den här produkten till allt jag vill få in i datorn. Xbox, GameCube, TV, film från kameran. eftersom den kör på USB är det bara att ploppa in och köra. För att kunna spela i realtid så kan du köra "Spela upp från fångstenhet" i VLC, eller något liknande alternativ i "Media Player Classic" som du kan ladda ned från Download.com. Besvarar det några av dina frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tomtefar, om du har något inspelat på ett VHS-band kan du då föra över det till datorn med hjälp av den kabeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Tomtefar, om du har något inspelat på ett VHS-band kan du då föra över det till datorn med hjälp av den kabeln? Det kan jag, ja *EDIT* Så länge det är RCA-kablar. De där gula, vita röda, du vet? Inte scart. Redigerad 6 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Det kan jag, ja *EDIT* Så länge det är RCA-kablar. De där gula, vita röda, du vet? Inte scart. Ok, va e scart? JAg är väldigt dålig på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ok, va e scart? JAg är väldigt dålig på sånt här. Google: scart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag använder den här produkten till allt jag vill få in i datorn. Xbox, GameCube, TV, film från kameran. eftersom den kör på USB är det bara att ploppa in och köra. 1. Vart/hur kopplar du tvn till den? 2. Krävs tv-kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ok, va e scart? JAg är väldigt dålig på sånt här. Ok, jag har en sån svart som går från TVn till videon, DVDn och mitt PS2. Men kan man ersätta dom med RCA-kablar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ok, jag har en sån svart som går från TVn till videon, DVDn och mitt PS2. Men kan man ersätta dom med RCA-kablar? Det ska nog gå med ett liknande sådant här set. http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/204701.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ok, jag har en sån svart som går från TVn till videon, DVDn och mitt PS2. Men kan man ersätta dom med RCA-kablar? Snarare från Videon till tv om man ska vara exakt. PS2 har väl RCA kopplat i en scart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts