Colan K Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Okej. Spelat Medal of honor rätt länge nu över internet. Fast nu har jag ett problem. Varje gång jag ska joina en server står det. (alla servers..) "Server connection timed out" Så.. vad är problemet ? Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Okej. Spelat Medal of honor rätt länge nu över internet. Fast nu har jag ett problem. Varje gång jag ska joina en server står det. (alla servers..) "Server connection timed out" Så.. vad är problemet ? Tacksam för hjälp Samma sak händer väl i DC++, man når inte "servern" så ger det typ upp Kan också vara för att det är hög ping Pröva tå någon annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Samma sak händer väl i DC++, man når inte "servern" så ger det typ upp Kan också vara för att det är hög ping Pröva tå någon annan server. Är så på alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Var bor du? det kan vara någon som kopplat in sig på din uppkoppling och stjäl din bandwith. It happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Var bor du? det kan vara någon som kopplat in sig på din uppkoppling och stjäl din bandwith. It happens. Stenungsund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Stenungsund Men han menar om program i bakgrunden, MSN tex. "stjäl" bredbandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Men han menar om program i bakgrunden, MSN tex. "stjäl" bredbandet Skulle ju ändå kunna komma in i servers... röv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts