Foo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ni kanske känner till comunity sidan Myspace.com? I alla fall så kan man där chatta med folk kring hela världen En dag så började en trevlig ung dam från österike prata med mig (det vanliga snacket) hon hade tänkt att komma till Sverige och behövde nån som hon känner här... (mig) så jag sa at vi säkert kan träffas så jag kan visa runt lite i min stad... Men idag fick jag detta mail well, listening to music is something No, I am not going to Borlänge/the festival this year. Maybe next year. right now I am kinda boring, because my brother isn't there. -.- he is in his club. I thought, that he would teach him a lesson, that my boyfriend killed himself, because of this club, but no. So I just let him be. The festival...äh...look here: http://www.peaceandlove.nu/ I don't understand it, but you must ^^' Haha, is it possible to become your girlfriend? ^^ my msn is *******@*****.*** Well, my day was boring, as I said. I looked at some books in a shop, but didn't buy one. And you? Sleep well, Sen kollade jag på bilder som hon har, och det är inte lite skumma bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Va? W.ord!... Vad vill du ha sagt här, Foo? Redigerad 6 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Men, läser ni inte Vad jag menar är att det är nån jätteskum person Hon verkar ingå i någon sorts satanist-sekt där folk går runt och tar självmord (som hennes förra pojkvän redan har gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Skit i henne bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bli medlem och mördad! Tjohooo! Eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Verkar va en mycket skum människa som struntar i att hennes bror håller på med något som hon vet fick hennes pojkvän att ta självmord. Det e ju upp till dig men det där skulle få mig att säga upp kontakten med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Men förhelvete, skit i henne. Det heter begick självmord, inte tog eller ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Borlänge? Där bor jag, hon kommer att försöka döda mig... peace and love.. jaha... det har ju redan varit, klart hon inte ska åka iår då "Haha, is it possible to become your girlfriend? ^^" hon verkar läskig Redigerad 6 augusti, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hon verkar ingå i någon sorts satanist-sekt där folk går runt och tar självmord (som hennes förra pojkvän redan har gjort) Det låter rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Borde inte det här tagits i vardagssnack istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Borde inte det här tagits i vardagssnack istället? Mjo, men det gick inte skriva i vardagssnack @alla andra: Mjo, det är klart att jag inte tänker träffa henne, och absolut inget mer (som hon verkar tro) Jag frågar nu om hon kunde berätta lite mer om "klubben" Redigerad 6 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Mjo, men det gick inte skriva i vardagssnack Varför inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför inte det? Kom inte in där... eller så tog det bara väldigt lång tid (kan bero på kass uppkoppling) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Stäm träff på flygplatsen och sen skiter du i det(utan att säga något). Och när du uppger "ditt" nummer så tar du tex pampers kundservice nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Stäm träff på flygplatsen och sen skiter du i det(utan att säga något). Och när du uppger "ditt" nummer så tar du tex pampers kundservice nummer. JA KUL!!! Eller så så säger du till henne att du inte är intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 JA KUL!!! Eller så så säger du till henne att du inte är intreserad W0r.d på det. Tänkte skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Säg så här: Du är för snygg för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 lawl myspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts