Bubba Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hej! Jag undrar om jag köper ett domännamn som tex www.olasdamp.com i 1 år kan jag om jag skulle vilja byta www.olasdamp.com till något annat gratis genom hosten om tex min clan skulle byta namn? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Eh? Kommatecken och punkt är trasigt på din dator? Skriv på för ett år i taget så kan ni ju byta namn varje år om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hmm... kommer inte ihåg riktigt men jag tror inte det är möjligt. Kanske om du betalar en mindre summa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Såhär står det på www.godaddy.com : FREE! CHANGE OF REGISTRATION* Assign your domain name to another registrant, right online. FREE at GoDaddy.com *Note: changes of registrant's name are not available for .UK names without a fee from the Registry. Menar dom att man kan byta domännamnet då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 FREE! CHANGE OF REGISTRATION*Gratis ändring av registrationen Note: changes of registrant's name are not available for .UK names without a fee from the Registry. Ändringar av registrerans namn är inte tillgängligt för .UK namn utan en avgift från registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tack =) den översättningen behövdes =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts