minigun Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Frysa ihjäl och drunkna är dom skonsammaste sätt att dö på. Så jag väljer Frysa ihjäl. Det tar ca 30 sekunder innan man dör om man blir antänd. 30 sekunder är väldigt väldigt lång tid om man är täckt av lågor, så brinna ihjäl är utdraget och extremt plågsamt. Faktum är att den värsta smärta man kan uppleva är den som orsakas av 3:e gradens brännskador. Ruskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag har något att tillägga, om man fryser ihjäl så kan man ju ligga och tänka på alla saker man har gjort när i sitt liv, då har man ju ganska god tid på sig att tänka igenom allt. Det tycker jag kan vara väldigt viktigt. Det kan man inte när man ligger och skriker med brinnande hår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Jag har något att tillägga, om man fryser ihjäl så kan man ju ligga och tänka på alla saker man har gjort när i sitt liv, då har man ju ganska god tid på sig att tänka igenom allt. Det tycker jag kan vara väldigt viktigt. Det kan man inte när man ligger och skriker med brinnande hår.. Det kanske blir lite svårt att tänka igenom livet i kylan också, när man först fryser sönder strupen totalt, alltså så gott som bränner hål på den.Och sen så ligger man där och skriker över kallbranden som förkolnar dina ben längre och längre upp för varje sekund, smärtan är obeskrivlig. Sedan så börjar dina innre organ hastig att frysa... Så jag tror inte att du då är så sinnes-närvarande att du kan tänka igenom ditt liv. Redigerad 7 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Frysa ihjäl och drunkna är dom skonsammaste sätt att dö på. Så jag väljer Frysa ihjäl. Det tar ca 30 sekunder innan man dör om man blir antänd. 30 sekunder är väldigt väldigt lång tid om man är täckt av lågor, så brinna ihjäl är utdraget och extremt plågsamt. Faktum är att den värsta smärta man kan uppleva är den som orsakas av 3:e gradens brännskador. Ruskigt. Drunkna? Kanske inte det mest plågsamma, med det lär nog vara ett väldigt hemskt sätt att dö på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Brinna. Så jävla tufft. Redigerad 8 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Blir du nedfryst finns det ju chans att du kan bli upptinad och börja leva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Frysa ihjäl och drunkna är dom skonsammaste sätt att dö på. Så jag väljer Frysa ihjäl. Det tar ca 30 sekunder innan man dör om man blir antänd. 30 sekunder är väldigt väldigt lång tid om man är täckt av lågor, så brinna ihjäl är utdraget och extremt plågsamt. Faktum är att den värsta smärta man kan uppleva är den som orsakas av 3:e gradens brännskador. Ruskigt. 30 sekunder! Vad är din källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Men brinna!! Fattar inte vfr alla väljer frysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Blir du nedfryst finns det ju chans att du kan bli upptinad och börja leva igen. Lite skillnad på att bli nedfryst och att bli ihjälfryst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Neee, tänk va skönt att hoppa ner i en varm och skön bubblande vulkan. Så skulle jag vilja avsluta mitt liv. Jacuzzziii Nej, ärligt, frysa ihjäl såklart. Sedan kremera mitt lik. Redigerad 8 augusti, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Frysa FTW! Redigerad 9 augusti, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Men brinna!! Fattar inte vfr alla väljer frysa Brinna är nog mycket mer smärtsamt än att frysa ihjäl Jag väljer att frysa ihjäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Brinna är nog mycket mer smärtsamt än att frysa ihjäl Jag väljer att frysa ihjäl Brinner du ihjäl hinner du inte förstå vad som händer innan du är död. Fryser du ihjäl kommer du ligga där och känna hur del efter del blir dör, fukten i din hud fryser till is och strupen fryser igen så du knappt kan andas. Nejtack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Brinner du ihjäl hinner du inte förstå vad som händer innan du är död. Fryser du ihjäl kommer du ligga där och känna hur del efter del blir dör, fukten i din hud fryser till is och strupen fryser igen så du knappt kan andas. Nejtack. Klart man hinner märka att man brinner. Och ooont gör det. Sedan dör man. Men frysa ihäl, det är trevligare, kommer i dvala, slipper alla plågor, somnar in, dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Klart man hinner märka att man brinner. Och ooont gör det. Sedan dör man. Men frysa ihäl, det är trevligare, kommer i dvala, slipper alla plågor, somnar in, dör. Kan nog ta en stund innan du kommer i dvala, helt smärtfritt blir det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Klart man hinner märka att man brinner. Och ooont gör det. Sedan dör man. Men frysa ihäl, det är trevligare, kommer i dvala, slipper alla plågor, somnar in, dör. Det beror på. Inte om du blir indränkt med bensin och tänds på. På några sekunder dör du, och på de få sekundrarna kommer nervsystemet, som sagt, blir så chockat, att du inte hinner inse något. När du fryser kommer det trots allt dröja ett tag innan det blir så kallt att du inte längre känner någon kyla. Och den stunden kan inte vara trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Klart man hinner märka att man brinner. Och ooont gör det. Sedan dör man. Men frysa ihäl, det är trevligare, kommer i dvala, slipper alla plågor, somnar in, dör. "Slipper alla plågor"? Har du aldrig lekt i snön tre timmar för länge under dina yngre dagar? Blöta handskar, tår som är ömmar av kylan då kängorna inte skyddar tillräckligt bra, muskler i ansiktet regerar inte när du spänner dem; de är bara ömma av den kyla de blottats för. Stryk förskönandet av att frysa ihjäl så låter det mer trovärdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 "Slipper alla plågor"? Har du aldrig lekt i snön tre timmar för länge under dina yngre dagar? Blöta handskar, tår som är ömmar av kylan då kängorna inte skyddar tillräckligt bra, muskler i ansiktet regerar inte när du spänner dem; de är bara ömma av den kyla de blottats för. Stryk förskönandet av att frysa ihjäl så låter det mer trovärdigt Ömmande tår är väldigt behagligt om man jämför det med brinnande tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ömmande tår är väldigt behagligt om man jämför det med brinnande tår. Man har ingen känsel i håret Nej, men jag förstår vad du menar. Hela "brinna ihjäl"-grejen behöver en definition. Det är jävligt stor skillnad på att bli bränd på bål och att bli dränkt i bensin och sedan tutta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Man får inte kallbrand eller tappar kroppsdelar under de c:a 10 minuterna det tar att dö under sträng kyla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts