[B][O][T] Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Måste lägga till att brandröken gör så att man kan tuppa av. Ja precis, det är ju inte så ofta folk dör av branden direkt....så vida man inte tänder eld på sig själv. Det är röken man dör utav. Själv föredrar jag nog att frysa ihjäl. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Plågas man mer om man fryser? Eh, det är det mycket smärtamt att brinna upp, levande, IMO Sätt ditt lillfinger på något som är 100- grader. Tror inte det gör så _jätte_ ont, aye? Sen så tänder du en tändare under ditt lillfinger, det gör ont. Sen så luktar ens grillade ben så fruktansvärt gott också. Håller nog med Sikorka där. Är saker och ting på kroppen tillreckligt fruset förlorar man känseln en stund till så har man förlorat medvetandet och då lider man inget före man går till en långsam död Klart jag fryser ihjäl. Avskyr solen och värme. Sitter hellre i en frys kammare på 20 minus grader en ute i solen på 30 grader. Och sen så får jag en massa skrämmande, brännande, kliande utslag på mina huddelar som utsetts av sol. Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa, vet inte varför. Känns skönare, gillar inte och bränna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vi snackar plågas. Brinna ihjäl så ska det ske med kroppen en bit över en öppen eld, så man inte själv tar eld, utan man mer eller mindre kokar. Frysa ihjäl så ska det ske med kroppen i runda slänga -20 till -30.. Då är det kallt nog för att kännas länge och väl. Brinna: Först är det skönt. Sen blir det varmt. Sen gör det ont. Sen börjar skinnet att koka. Sen död du. Frysa: Först är det skönt. Sen blir det kallt. Sen tappar du känseln. Sen är det skönt igen. Sen somnar du pga att hjärnan inte fungerar mer i kylan. Sen dör du. Gissa vad jag väljer? Frysa så klart! Att frysa ihjäl är nog ett av de minst smärtsamma sätten att dö på när man väl kommit förbi stadiet då du känner kylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa ihjäl för jag är från Norrland och vet inte vad värme är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 [O][T]' date=Aug 5 2006, 22:49' post='742305] Ja precis, det är ju inte så ofta folk dör av branden direkt....så vida man inte tänder eld på sig själv. Det är röken man dör utav. Själv föredrar jag nog att frysa ihjäl. BOT Men om trådskaparn menar att man ska typ hälla bensin över sig så tar jag hellre frysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Fryza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa, då dör man mindre smärtsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Beror på....skulle jag ramla direkt ner i t.ex brinnande bensin eller nått annat väldigt,väldigt varmt så brinner jag nog hellre upp. Borde gå på bara några futtiga sekunder då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa ihjäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Tror både är lika jävliga. minns jag cyklade långt en gång utan handskar, det var vinter. kände typ benen efteråt i händerna ungefär, var så äckligt.. Fast, sen välja brinna ihjäl låter inte så frestande heller.. men egentligen, brukar man bara bränna sig på saker, känner bara av smärtan snabbt. Inte samma sak med kyla. Så, kanske vänjer sig lika mycket, går ju snabbare också skulle jag nästan brinna ihjäl. Why not, go for it! Helvetet nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa. btw man brinner inte ihjäl, man dör av gaserna ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Frysa. btw man brinner inte ihjäl, man dör av gaserna ;< Mjo, men tänk dig att du är t.ex. ute på en parkeringplats, nån har hällt bensin på dig o tänt på.. dör du av gaserna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Alltså, vill bara tillägga en sak - alla ni som tänker "Det gör ju skitont att hålla handen i en låga, klart det måste göra skitont att brinna upp!". Om hela er kropp tar eld så är ni döda innan ni ens hinner inse något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Frsya. Brinna ihjäl tänk dig att du har en tändare och håller under handen och låter värmen ta sig ut i handen, skönt eller hur? Frysa, ta en isbit krama den hårt, först fryser du, sen svider det, sen går det över ganska mycket. dessutom, jag har varit med om att det har varit runt 20- och gått klädd i jeans och t-shirt, knäpp men skön kännsla på samma gång, all kännsla liksom bara försvinner, det är en speciell känsla. Kortfattat frysa ihjäl, det som stellhell sa håller jag mig till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag skulle ta båda, då jämnar det ut sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Mjo, men tänk dig att du är t.ex. ute på en parkeringplats, nån har hällt bensin på dig o tänt på.. dör du av gaserna då? Tyst plx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Att frysa ihjäl är nog ett av de minst smärtsamma sätten att dö på när man väl kommit förbi stadiet då du känner kylan. Exactly my point. Då känns det bara varmt till slut och man börjar somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Frysa, I guess. mysko fråga det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tänk om det sitter en liten djävul och bestämmer att alla som svarat på den här frågan måste dö så som de har svarat? Därför svarar jag inte mer än: Jag är en vintermänniska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts