Jump to content

Frysa eller brinna ihjäl?

Jojje
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Plågas man mer om man fryser?

Eh, det är det mycket smärtamt att brinna upp, levande, IMO

Sätt ditt lillfinger på något som är 100- grader. Tror inte det gör så _jätte_ ont, aye?

Sen så tänder du en tändare under ditt lillfinger, det gör ont.

Sen så luktar ens grillade ben så fruktansvärt gott också. :)

Håller nog med Sikorka där.

Är saker och ting på kroppen tillreckligt fruset förlorar man känseln en stund till så

har man förlorat medvetandet och då lider man inget före man går till en långsam död :)

Klart jag fryser ihjäl. Avskyr solen och värme. Sitter hellre i en frys kammare på 20 minus grader en

ute i solen på 30 grader.

Och sen så får jag en massa skrämmande, brännande, kliande utslag på mina huddelar som utsetts av sol.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi snackar plågas. :)

Brinna ihjäl så ska det ske med kroppen en bit över en öppen eld, så man inte själv tar eld, utan man mer eller mindre kokar.

Frysa ihjäl så ska det ske med kroppen i runda slänga -20 till -30.. Då är det kallt nog för att kännas länge och väl.

Brinna: Först är det skönt. Sen blir det varmt. Sen gör det ont. Sen börjar skinnet att koka. Sen död du.

Frysa: Först är det skönt. Sen blir det kallt. Sen tappar du känseln. Sen är det skönt igen. Sen somnar du pga att hjärnan inte fungerar mer i kylan. Sen dör du.

Gissa vad jag väljer?

Frysa så klart! Att frysa ihjäl är nog ett av de minst smärtsamma sätten att dö på när man väl kommit förbi stadiet då du känner kylan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Aug 5 2006, 22:49' post='742305]

Ja precis, det är ju inte så ofta folk dör av branden direkt....så vida man inte tänder eld på sig själv.

Det är röken man dör utav.

Själv föredrar jag nog att frysa ihjäl.

BOT

Men om trådskaparn menar att man ska typ hälla bensin över sig så tar jag hellre frysa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror både är lika jävliga.

minns jag cyklade långt en gång utan handskar, det var vinter.

kände typ benen efteråt i händerna ungefär, var så äckligt..

Fast, sen välja brinna ihjäl låter inte så frestande heller..

men egentligen, brukar man bara bränna sig på saker, känner bara av smärtan snabbt.

Inte samma sak med kyla. Så, kanske vänjer sig lika mycket, går ju snabbare också

skulle jag nästan brinna ihjäl. Why not, go for it!

Helvetet nästa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frsya.

Brinna ihjäl tänk dig att du har en tändare och håller under handen och låter värmen ta sig ut i handen, skönt eller hur?

Frysa, ta en isbit krama den hårt, först fryser du, sen svider det, sen går det över ganska mycket.

dessutom, jag har varit med om att det har varit runt 20- och gått klädd i jeans och t-shirt, knäpp men skön kännsla på samma gång, all kännsla liksom bara försvinner, det är en speciell känsla.

Kortfattat frysa ihjäl, det som stellhell sa håller jag mig till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor