Jojje Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag skulle nog frysa ihjäl, för att i det tredje stadiet av kyla börjar man känna sig varm, och somnar sakta men säkert in. Man lär sig något nytt varje dag. Hur skulle ni vilja dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag skulle nog frysa ihjäl, för att i det tredje stadiet av kyla börjar man känna sig varm, och somnar sakta men säkert in. Man lär sig något nytt varje dag. Hur skulle ni vilja dö? Brinna. Något får mig att välja det över frysa, hatar nämligen att frysa, sen tror jag man plågas mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa tar nog längre tid, men brinna skulle jag inte vilja göra. Så jag tar frysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Om man fryser får man ju feber så man blir varm som in i helvete? Brinner du så blir du varm som in i helvete och det måste vara en smärta som aldrig slutar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 frysa ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa.... för då bara somnar man sakta in som om man vore skittrött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Varför inte göra en poll? Själv vill jag inte spekulera i såna här läskiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Något får mig att välja det över frysa, hatar nämligen att frysa, sen tror jag man plågas mer. Plågas man mer om man fryser? Eh, det är det mycket smärtamt att brinna upp, levande, IMO Sätt ditt lillfinger på något som är 100- grader. Tror inte det gör så _jätte_ ont, aye? Sen så tänder du en tändare under ditt lillfinger, det gör ont. Sen så luktar ens grillade ben så fruktansvärt gott också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Plågas man mer om man fryser? Eh, det är det mycket smärtamt att brinna upp, levande, IMO Sätt ditt lillfinger på något som är 100- grader. Tror inte det gör så _jätte_ ont, aye? Sen så tänder du en tändare under ditt lillfinger, det gör ont. Sen så luktar ens grillade ben så fruktansvärt gott också. Men man hittar inte så mycket av kroppen kvar, och då drabbas inte folk lika mycket av det Tänk och hitta ett fruset lik någonstans Och sen brinner man upp snabbare än att fysa ihjäl. Redigerad 5 augusti, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa ihjäl. Eftersom man dör sakta men säkert... Att brinna ihjäl verkar för brutalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa, av samma skäl som trådskaparen uppger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Måste lägga till att brandröken gör så att man kan tuppa av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa ihjäl är nog trevligare. Efter ett tag känner man sig varm, och det är därför man hittar ihälfrusna människor i bara underkläder ute i vinterskogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Freeze maddafakka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det beror på lite, det där med frysa. Menar du att man hamnar i –273,15 °C direkt, eller att det blir kallare och kallare? Är det kallt direkt fryser man på nolltid, då skulle jag välja frysa. Annars brinna. I alla filmer springer de som brinner runt skitlänge - i själva verket går det på några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Frysa, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Varför inte göra en poll? Jag försökte, men det funkade inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag försökte, men det funkade inte. :/ Jaha, tänkte nästan det. Undrar varför alla har så svårt för att skapa pollar? Inte riktat mot dig, utan se det mer som en vanlig, klassisk offtopic-fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts