Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) "Speedrun" är en spelterm för att spela igenom ett spel (oftast FPS) så snabbt som möjligt. Just eftersom det ska gå fort används oftast buggar och exploits flitigt, så snyggt spelande kan man inte räkna med. http://en.wikipedia.org/wiki/Speedrun Jag tänkte att vi i denna tråd skulle kunna posta filmer och berätta om egna speedruns. Enklare förklaring än så behövs inte såvida man inte är centralhandikappad. OBS! Spoilervarning! Far Cry speedrun Half-Life speedrun Half-Life 2 speedrun Red Faction speedrun (pt 1) Red Faction speedrun (pt 2) Redigerad 5 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Bra att du gjorde en sån här tråd. Den här måste du se; Super mario 64 speedrun. Helt jävla otrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Speed Demos Archive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 När ja får min digitalkamera kan ja spela in nån speedrun från Halo 2! Ganska bra på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 När ja får min digitalkamera kan ja spela in nån speedrun från Halo 2! Ganska bra på det... Bästa tid (ungefär)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Oh, du måste lägga upp den när nån spelar igenom Quake på 12 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Bästa tid (ungefär)? Är det hela spelet vi snackar om eller en hel bana? Har aldrig gjort nåt på tid men kan ju alltid försöka... krysslådan väcks till liv igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Är det hela spelet vi snackar om eller en hel bana? Har aldrig gjort nåt på tid men kan ju alltid försöka... krysslådan väcks till liv igen! Speedrun = hela spelet, ja. Framgick inte det i min beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Oh, du måste lägga upp den när nån spelar igenom Quake på 12 minuter Den är riktigt grym! Det förstår jag - och ändå har jag aldrig spelat Quake. Super mario 3, 11 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Speedrun = hela spelet, ja. Framgick inte det i min beskrivning? Jo det gör det... jag läste inte igenom riktigt noga. Förlåt. Men är det okej att lägga in sina rekord på "spela-igen-banan-snabbt" filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag antar det. Men då får man klargöra det, för att inte skapa förvirring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lägg upp en Speedrun på F.E.A.R, någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Half-Life speedrun Half-Life 2 speedrun Dom två har samma länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Half Life: Blue Shift Half Life: Opposing Force F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Dom två har samma länk Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 FEAR- speedrunen var rätt kul på sina håll. Killen hoppar helt fruktlöst runt i de allra läskigaste scenerna! Fast jag hittade inte flickan- vid- stegen- scenen någonstans. Nej, jag såg inte igenom hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 FEAR- speedrunen var rätt kul på sina håll. Killen hoppar helt fruktlöst runt i de allra läskigaste scenerna! Fast jag hittade inte flickan- vid- stegen- scenen någonstans. Nej, jag såg inte igenom hela. Antar att han sparar 3 sekunder och hoppar över stegen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Finns det någon för Halo 2/Halo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bra att du gjorde en sån här tråd. Den här måste du se; Super mario 64 speedrun. Helt jävla otrolig. Det där med trappan upp till andra våningen kom jag på själv ^^ Dock är det nånting som han inte gjorde som jag har gjort förut kommer inte ihåg vad det var, editar sen när jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Finns det någon för Halo 2/Halo? Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts