PimP3n Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur får man vapen i SA:Mp v0.1b När jag spawnas så har jag bara en silenced pistol och ett basebollträ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Hur får man vapen i SA:Mp v0.1b När jag spawnas så har jag bara en silenced pistol och ett basebollträ Asså, Du måste köpa vapenen... Var du börjar med för vapen beror helt på Hosten... Men asså. Ju mer du dödar ju mer pengar till vapen får du... Du kan köpa Mat, Vapen och modda bilar.. Och du man lägga in på Banken så du inte förlorar pengar när du dör... Redigerad 5 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Asså, Du måste köpa vapenen... Och du man lägga in på Banken så du inte förlorar pengar när du dör... Hur/vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur/vart då? Asså, Du löper Vapen på vanliga Ammo-nation. Men banken vet jag inte riktigt. Tror det är nån av kasion som finns i LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 "When in doubt, go straight to the source." Du ska naturligtvis kolla på moddens officiella sida innan du frågar. Sen är Google till stor hjälp också. Sök innan du frågar, så får du svar snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts