Jump to content

Continuum - Rymdaction

Lallaren
 Share

Recommended Posts

Continuum

Continuum är ett rymdspel i 2d perspektiv, då mman spelar online och det går ut på saker som att hålla flaggor och köra CTF, beronde på vilken ZONE man är på. ZONEs finns dett gott om och dett finna alltid något som passor just dig.

Det finns 8 skepp vanligtvis att välja, iallafall i den ZONen jag spelar i.

EDIT: Glömde Downloaden: Klicka för att ladda ner

Zones är Banor, servers som är olika beronde på hur han som skapat zonen gjort det. zones skiljer sig väldigt mycket, från skepp, banor och vapen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Death Star Battle

Death star battle som zonen heter är där jag spelar. jag har spenderat över 700 timmar där, då den zonen är kul och seriös.

Så Death Star Battle it is, men om någon av er vill spela någon annan zone så går det också bra.

Om många blir intreserade kan man göra en GTASAJTEN Squad (klan)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skärmdumpar och Filmer

Här är en film på continuum och jag vet att det är laggigt på filmen, men jag vet inte vad det var med fraps när jag frapsade, laggade något på continuum då :S

Här är Länken

Här är även en annan film, som man ser bättre på. Klicka

Här är även en screen :):P

post-1227-1154741954_thumb.jpg

Gör en namnlista om många är interesserade.

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor