antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tror ni Att Half life 2 fungerar på ett Geforce FX 5200 med 128 mb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Tror ni Att Half life 2 fungerar på ett Geforce FX 5200 med 128 mb? Öhh.. Jo Jag kunde köra det på ett GeForce 4 med 64mb Så svar: Ja Men då gäller det också att ha en Tillräcklig CPU och tillräckligt med RAM-minne Var väl en 1.57 GHz Processor och 256 mb RAM och jag kunde köra spelet på nåt emellan Low och medium. Redigerad 4 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ok bra...men måsta man ha internet anslutning för att kunna instalera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ok bra...men måsta man ha internet anslutning för att kunna instalera det? Japp, antar det eftersom man startar det via Steam. Har man en buskad version så har man nog med .exe-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Japp, antar det eftersom man startar det via Steam. Har man en buskad version så har man nog med .exe-filen Jävlar! jag som inte har något modem eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jävlar! jag som inte har något modem eller nått! Hmm.. Jo jävlar. Men vad sitter du vid nu? 1. Vems dator? 2. Vad för uppkoppling? 3. Och är den långt borta i från din dator? Redigerad 4 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag vill bara säga att hl2 kräver inte mycket. Jag maxade spelet med ett GeForce2, 512mb ram, och 1.2ghz processor. Fast, bloom funkade inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jo det är såhär... Vi har tre datorer i våran familj. En jobb dator (pappas) En speldator (min) Och En internettdator (allas) Och internet datorn har typ 400 mhz processor och 3 mb grafik kort så ......ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag vill bara säga att hl2 kräver inte mycket. Jag maxade spelet med ett GeForce2, 512mb ram, och 1.2ghz processor. Fast, bloom funkade inte då Jag kunde också maxa bara det att det förekom lagg, och inte lite lagg heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag vill bara säga att hl2 kräver inte mycket. Jag maxade spelet med ett GeForce2, 512mb ram, och 1.2ghz processor. Fast, bloom funkade inte då Jag kunde också maxa bara det att det förekom lagg, och inte lite lagg heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jo det är såhär... Vi har tre datorer i våran familj. En jobb dator (pappas) En speldator (min) Och En internettdator (allas) Och internet datorn har typ 400 mhz processor och 3 mb grafik kort så ......ja... jag vet faktiskt inte vilken uppkoppling vi har...men ganska snabbt Och min dator ligger Typ 2 meter bredvid i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jo det är såhär... Vi har tre datorer i våran familj. En jobb dator (pappas) En speldator (min) Och En internettdator (allas) Och internet datorn har typ 400 mhz processor och 3 mb grafik kort så ......ja... jag vet faktiskt inte vilken uppkoppling vi har...men ganska snabbt Och min dator ligger Typ 2 meter bredvid i mitt rum Hmm låter bra! Bara att åka till någon Elektronik butik (eller på någon webshop) och skaffa en nätverks kabel på några meter (förståss efter hur långt avstånd det är mellan modemet till speldatorn) Internet datorn avnänder antagligen ett modem om det inte är inbyggt. Kräver också nätverkskort i din speldator. En sladd får du väl för något runt 100 kr. Inte så dyr Redigerad 4 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hmm låter bra! Bara att åka till någon Elektronik butik (eller på någon webshop) och skaffa en nätverks kabel på några meter (förståss efter hur långt avstånd det är mellan modemet till speldatorn) Internet datorn avnänder antagligen ett modem om det inte är inbyggt. Kräver också nätverkskort i din speldator. En sladd får du väl för något runt 100 kr. Inte så dyr Ok tack så mycket för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts