Jump to content

Göteborgskalaset

Tija
 Share

Recommended Posts

ORLY?! Alltså, Old News Are So Exciting!

Vad jag menar är att, om du spelade i ett band, hade du tyckt att det var så jävla trevligt om halva publiken var där för att de gillade din bror (som för övrigt inte åstadkommit något ordentligt i hela sitt liv, men ändå är rikare och mer populär än du)?

Hade väl inte gjort nåt om det var stor publik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ORLY?! Alltså, Old News Are So Exciting!

Vad jag menar är att, om du spelade i ett band, hade du tyckt att det var så jävla trevligt om halva publiken var där för att de gillade din bror (som för övrigt inte åstadkommit något ordentligt i hela sitt liv, men ändå är rikare och mer populär än du)?

Var det inte du som älskade Bam Margera?

Håller med, förresten! =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nu konstatera att Ckyspelningen var sjukt bra. När publiken inte var tillräckligt högljudd, satte dom på cher istället, tills vi började skrika igen. Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself :)

1. Ja, konserten var JÄVLIGT bra! Mitt konsertsällskap, som aldrig hört CKY förr var uppeldad hon med...

2. "Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself " Hur fasen lyckades du med det?! :D Avundsjuk... :(

EDIT: Det var bara första gången det var Cher, sen var det Whitney Houston...

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ja, konserten var JÄVLIGT bra! Mitt konsertsällskap, som aldrig hört CKY förr var uppeldad hon med...

2. "Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself " Hur fasen lyckades du med det?! :o Avundsjuk... :ermm:

EDIT: Det var bara första gången det var Cher, sen var det Whitney Houston...

Svar på fråga ett: Jag väntade där ett tag efter spelningen, sen kom han ut från scenen under den stora bildskärmen, och gav lite autografer =). Det var inte alls mycket folk kvar då, bara säkert 20-30st som bad om det.

Svar på påstående 2: Same shit, different names :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar på fråga ett: Jag väntade där ett tag efter spelningen, sen kom han ut från scenen under den stora bildskärmen, och gav lite autografer =). Det var inte alls mycket folk kvar då, bara säkert 20-30st som bad om det.

Svar på påstående 2: Same shit, different names :rolleyes:

Så Bam var med i Göteborg ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor