Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 ORLY?! Alltså, Old News Are So Exciting! Vad jag menar är att, om du spelade i ett band, hade du tyckt att det var så jävla trevligt om halva publiken var där för att de gillade din bror (som för övrigt inte åstadkommit något ordentligt i hela sitt liv, men ändå är rikare och mer populär än du)? Hade väl inte gjort nåt om det var stor publik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 ORLY?! Alltså, Old News Are So Exciting! Vad jag menar är att, om du spelade i ett band, hade du tyckt att det var så jävla trevligt om halva publiken var där för att de gillade din bror (som för övrigt inte åstadkommit något ordentligt i hela sitt liv, men ändå är rikare och mer populär än du)? Var det inte du som älskade Bam Margera? Håller med, förresten! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Kan nu konstatera att Ckyspelningen var sjukt bra. När publiken inte var tillräckligt högljudd, satte dom på cher istället, tills vi började skrika igen. Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Kan nu konstatera att Ckyspelningen var sjukt bra. När publiken inte var tillräckligt högljudd, satte dom på cher istället, tills vi började skrika igen. Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself 1. Ja, konserten var JÄVLIGT bra! Mitt konsertsällskap, som aldrig hört CKY förr var uppeldad hon med... 2. "Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself " Hur fasen lyckades du med det?! Avundsjuk... EDIT: Det var bara första gången det var Cher, sen var det Whitney Houston... Redigerad 8 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 1. Ja, konserten var JÄVLIGT bra! Mitt konsertsällskap, som aldrig hört CKY förr var uppeldad hon med... 2. "Kan också meddela att jag har en tjugolapp signerad av mr.margera himself " Hur fasen lyckades du med det?! Avundsjuk... EDIT: Det var bara första gången det var Cher, sen var det Whitney Houston... Svar på fråga ett: Jag väntade där ett tag efter spelningen, sen kom han ut från scenen under den stora bildskärmen, och gav lite autografer =). Det var inte alls mycket folk kvar då, bara säkert 20-30st som bad om det. Svar på påstående 2: Same shit, different names Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) WTF! Trodde det har var EM i Göteborgstråden Redigerad 9 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Svar på fråga ett: Jag väntade där ett tag efter spelningen, sen kom han ut från scenen under den stora bildskärmen, och gav lite autografer =). Det var inte alls mycket folk kvar då, bara säkert 20-30st som bad om det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Svar på fråga ett: Jag väntade där ett tag efter spelningen, sen kom han ut från scenen under den stora bildskärmen, och gav lite autografer =). Det var inte alls mycket folk kvar då, bara säkert 20-30st som bad om det. Svar på påstående 2: Same shit, different names Så Bam var med i Göteborg ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Så Bam var med i Göteborg ändå? ...nej. Jesse Margera, trummis i CKY. Bams bror. Bam var inte där, bara några av hans äckliga fans som skrek "We want Bam! We want Bam!", och som Ebeeto just sa, var allmänt "muppiga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts