Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ja, nu är det dags för Göteborgskalaset! Ska någon av er gå dit? Vad ska ni se, och varför? Själv ska man komma CKY på Bananpiren (Frihamnspiren my ass...) måndagen den åttonde augusti klockan 22:15. Kanske även bokar in Rickard Wolff, bara för att han gjorde rösten till Scar i Lejonkungen. Fler tips, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 JA SKA KNULLA TJEJER OCH SUPA MIG FULL VID KUNGSPORT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 JA SKA KNULLA TJEJER OCH SUPA MIG FULL VID KUNGSPORT Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kanske även bokar in Rickard Wolff, bara för att han gjorde rösten till Scar i Lejonkungen. Offtopic: Jag känner sonen till han som gjorde Zimbas röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Offtopic: Jag känner sonen till han som gjorde Zimbas röst! Har han en son? Han som är så liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ska CKY komma? Vet nån om Bam hänger med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tror inte bam kommer, han har säkert bättre saker för sig än att haka på sin bror på en sketen spelning med sketen publik. Nejtack, jag hade avstått. Men Jag ska dit däremot, det räcker gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Det är det sista gbg-kalaset som kommer vara. Det stog i GT häromdagen. Anledningen var pågrund av de höga priserna som är på allt. Och iår heter det inte äns Göteborgkalaset. Det heter EM-festen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Det är det sista gbg-kalaset som kommer vara. Det stog i GT häromdagen. Anledningen var pågrund av de höga priserna som är på allt. Och iår heter det inte äns Göteborgkalaset. Det heter EM-festen. Det kommer bli uppror i hela Göteborg nästa år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det är det sista gbg-kalaset som kommer vara. Det stog i GT häromdagen. Anledningen var pågrund av de höga priserna som är på allt. Och iår heter det inte äns Göteborgkalaset. Det heter EM-festen. Nästa år heter det Kulturkalaset. Det stod i GP. Och Bam är med på CKY:s spelning i Finland, men icke i Göteborg. Och tur är väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Och Bam är med på CKY:s spelning i Finland, men icke i Göteborg. Och tur är väl det. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ska se The Embassy tror jag. Äta lite langos kanske hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Äta lite langos kanske hehe. Langos är ju det ända goda som finns där. Fan va gott det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Varför? För att då hade han lockat dit en massa folk som inte lyssnar på/gillar CKY (bandet, då, alltså) och det hade varit gay, gay, gay. Personligen skulle jag inte ha något emot att se honom, men... det är hans fans jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle gärna om jag hade möjlighet. Men får nöja mig med LuleåKalaset. Såg Poodles och Lena PH igår. Det var sådär Ontopic: CKY bandet gillar jag inte. Skulle bara vilja se dom om Bam var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ontopic: CKY bandet gillar jag inte. Skulle bara vilja se dom om Bam var där Precis som jag då. Hatar Tija oss nu? Fast när jag tänker efter så ligger ju Göteborg rätt långt bort, så det hade nog inte blivit nåt kalas iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Funderar på att ta tåget ner till GBG. Fast vet inte om det är någon musik som jag gillar. Edit: EM-Discot, är det bara för nykterister? Jag tänker på åldern från 15 år. Redigerad 5 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Precis som jag då. Hatar Tija oss nu? Jag hatar er inte, men, seriöst... Det är lite... knepigt... att gå på en konsert för att man gillar trummisen bror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag hatar er inte, men, seriöst... Det är lite... knepigt... att gå på en konsert för att man gillar trummisen bror... Dom är mest kända för att trummisens bror är känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Dom är mest kända för att trummisens bror är känd. ORLY?! Alltså, Old News Are So Exciting! Vad jag menar är att, om du spelade i ett band, hade du tyckt att det var så jävla trevligt om halva publiken var där för att de gillade din bror (som för övrigt inte åstadkommit något ordentligt i hela sitt liv, men ändå är rikare och mer populär än du)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts