L_Voll Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 När du har klarat av uppdraget som du ska göra med prästen Tryck på "O" så får du upp objectives Okay, tack. Har klartat det nu, det gick ganska snabbt. Men jag blev lite orolig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Verkar bra, jag har alltid sökt efter ett vettigt Vilda Västern spel. Är det någon som kan berätta lite mer om spelet? Redigerad 30 september, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Några som vill lira MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Några som vill lira MP? Det vore kul att prova, men min produktnyckel är felaktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hej jag har COJ/Call of Juarez jag tänkte betyg sätta spelet Ljud 7/10 Grafik 10/10 Känsla 10/10 Spelet får 8/10 Det dåliga med spelet är att om man blir upptcäkt o man gömmer sej dom går aldrig dit där dom ser en så man duckar dom går aldrig fram där dom såg en sen är att man kan ej öpnna lådår asså vissa o man kan ej öpnna dörrar det är vissa som går ej o öpnna det är det som är dåligast Det som är bra med spelet är är att man kan se benen armarna på gubben det är ej så på alla spel.. sen är det bra känsla o grafik det blir typ skymning med solen att den kommer fram o tillbaks sen ser man att det blåser att sand åker iväg typ som sandstrom nästan. Sjävl tyckte jag att det var sådär när jag spelade spelet. Men jag Rekomenderar spelet för er så ni kan testa känslan på det det var mitt lilla betyg av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Hej jag har COJ/Call of Juarez jag tänkte betyg sätta spelet Ljud 7/10 Grafik 10/10 Känsla 10/10 Spelet får 8/10 Det dåliga med spelet är att om man blir upptcäkt o man gömmer sej dom går aldrig dit där dom ser en så man duckar dom går aldrig fram där dom såg en sen är att man kan ej öpnna lådår asså vissa o man kan ej öpnna dörrar det är vissa som går ej o öpnna det är det som är dåligast Det som är bra med spelet är är att man kan se benen armarna på gubben det är ej så på alla spel.. sen är det bra känsla o grafik det blir typ skymning med solen att den kommer fram o tillbaks sen ser man att det blåser att sand åker iväg typ som sandstrom nästan. Sjävl tyckte jag att det var sådär när jag spelade spelet. Men jag Rekomenderar spelet för er så ni kan testa känslan på det det var mitt lilla betyg av spelet Det där var... väldigt svår läst. Och med det menar jag att det saknades punkter, kommatecken m.m. Redigerad 3 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det där var... väldigt svår läst. Och med det menar jag att det saknades punkter, kommatecken m.m. Haha, jag tänkte precis samma sak som du när jag lästa igenom det han skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det där var... väldigt svår läst. Och med det menar jag att det saknades punkter, kommatecken m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det där var... väldigt svår läst. Och med det menar jag att det saknades punkter, kommatecken m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det där var... väldigt svår läst. Och med det menar jag att det saknades punkter, kommatecken m.m. OPS Ledsen var trött i skallen typ när jag srkev det sry men hoppas ni förstår iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Funderar på att skaffa det här spelet någon gång. Är det fritt som i GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 OPS Ledsen var trött i skallen typ när jag srkev det sry men hoppas ni förstår iaf Ingen punkt där heller. Men, men... Jag skulle nog bara ge 9/10 på grafiken, men som du sa har dom många roliga detaljer. Så som benen å de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 ÄTLIGEN släpps Call of Juarez på XBox 360. 7.4/10 fick den av GameSpot. Högre än PC versionen vilket är sällan en portning får så bra. Kontrollen ska vara bra. 29/6 är det som gäller. 499 kr på Spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Reverend Ray will fucking rape you. <3 Spelet är sådär. Men karaktärerna är bra gjorda och välarbetade om man pratar personligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Detta var inget svårt lir. Men det var roligt iaf. Najs grafik och skön stämning i det. Spelade ut det på ungefär 5h. spelade det på högsta å allt utan lagg och är det någon som vill lira lite online. Vill ha något riktigt motstånd. Man leker alla som man möter ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Detta var inget svårt lir. Men det var roligt iaf. Najs grafik och skön stämning i det. Spelade ut det på ungefär 5h. spelade det på högsta å allt utan lagg och är det någon som vill lira lite online. Vill ha något riktigt motstånd. Man leker alla som man möter ju Jag skulle gärna spela multi-p någon gång, via hamachi då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag spelar på internet med ett hittat i buskarna spel. Så de behövs inte hamachi. Om det inte är anorlunda med ditt då. Ja har ett som ja bara packa upp och sen så var det bara att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Prövade demot. Riktigt underhållande. Stör mig dock lite på spelets moral. Man kan tex. inte skjuta på döda kroppar. Sen kunde det varit lite mer ''freeroaming-aktigt''. Blev nästan sugen på att köpa. Hur mycket kostar det ungefär? EDIT: Är det bättre än Gun? Redigerad 25 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 (redigerad) Bump! Ubisoft lät just utannonsera Call of Juarez: The Cartel, den tredje delen i Call of Juarez-serien. Den här gången kommer det utspelas i nutid och både låta oss besöka Juarez i Mexiko med även Los Angeles. Ubisoft utlovar i pressreleasen att western-känslan kommer vara bevarad och att det kommer att bli en rå, vuxen och välskriven story. Redigerad 7 februari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts