Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det bästa vore väl att ställa in spelet med så hög grafik som möjligt utan att dra ned prestandan till hack-nivå. Men många är väl lata och orkar inte ställa in en sak i taget och se vad som egentligen drar ned prestandan. Ibland kan det vara 1-3 saker som drar ned pretsandan med 70-80% medan resten av inställningarna kan köras på max även med skitdatorer. Eftersom folk är lata så ligger ofta dessa inställningar också på low = spelet ser ut som ett 90-tals spel helt i onödan. Du har så rätt. Jag får ta att fixa inställningarna senare. Men så länge lägger jag upp ett screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du har så rätt. Jag får ta att fixa inställningarna senare. Men så länge lägger jag upp ett screenshot. Ser nästan ut som Doom i grafikväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ser nästan ut som Doom i grafikväg Eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Eller hur! Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ser nästan ut som Doom i grafikväg Men det flyter nog friktionsfritt, ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ser nästan ut som Doom i grafikväg Men nu är det min dator jag har tagit screenshotsen ifrån, och jag har inte någon superdator så därför blev grafiken en aning dålig. Btw, klarade spelet i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Men nu är det min dator jag har tagit screenshotsen ifrån, och jag har inte någon superdator så därför blev grafiken en aning dålig. Btw, klarade spelet i förrgår. Haha, menade inte det som elakt. Älskar första Doom. Gratz btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Haha, menade inte det som elakt. Älskar första Doom. Gratz btw. Tackar. Väntar fortfarande på att någon ska fixa spelet så jag kan lira mp med någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Tackar. Väntar fortfarande på att någon ska fixa spelet så jag kan lira mp med någon Fattades ju grejer på mitt, så kanske ska fixa det från ett annat ställe nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Fattades ju grejer på mitt, så kanske ska fixa det från ett annat ställe nu.. Du "fixar" många grejor du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du "fixar" många grejor du. Jag är en fixare.. Som mulle meck.. Molejoxer och golejoxer eller hur är det han säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag är en fixare.. Som mulle meck.. Molejoxer och golejoxer eller hur är det han säger? Molijoxer och mojänger, Mackapärer och megafixxer Fråga inte varför jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Molijoxer och mojänger, Mackapärer och megafixxer Fråga inte varför jag vet det Så var det ja Äh, är ju inge fel med mulle, han är kung.. På att fixa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag och JSHC har tänkt att lira MP och undrar om några vill vara med. Spajdermän och Eudoros får snart hem spelet i brevlådan. Då är vi 4, men vi vill att fler ska vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Det går väl inte att spela crackat? Inte för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag och lajnux lirade lite p.s. lajnux whinade lite för jag var så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har spelat lite nu. Riktigt skönt spel måste jag säga, och grafiken är mysig - inte jätteverklig men ändå fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Har spelat lite nu. Riktigt skönt spel måste jag säga, och grafiken är mysig - inte jätteverklig men ändå fräsch. De beror ju på vilka inställningar man har Men om man har på bästa så blir det lite laggigt... (Men bara lite) Redigerad 28 september, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 De beror ju på vilka inställningar man har Men om man har på bästa så blir det lite laggigt... (Men bara lite) Okay. Men i alla fall. Jag har blivit en präst. Det var kul i fem minuter att springa runt med bibeln och läsa förbannelser, men nu är det tråkigt. När får man gå tillbaka till samma karaktär som man hade innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okay. Men i alla fall. Jag har blivit en präst. Det var kul i fem minuter att springa runt med bibeln och läsa förbannelser, men nu är det tråkigt. När får man gå tillbaka till samma karaktär som man hade innan? När du har klarat av uppdraget som du ska göra med prästen Tryck på "O" så får du upp objectives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts