The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Det här är ju bara en undersökning... Jag menar, folk kanske röstar på ngt utan att i själva verket vara speciellt seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Medelåldern på forumet är 13 och då är man .. ber om ursälkt .. men då är man ganska omedveten. Många som blir lite äldre inser att Sverigedemokraterna inte är ett parti att rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Medelåldern på forumet är 13 och då är man .. ber om ursälkt .. men då är man ganska omedveten. Många som blir lite äldre inser att Sverigedemokraterna inte är ett parti att rösta på. Har inte SD nästan mest stöd bland gamlingar? Men jag tycker som Miike att Sverigedemokratsröstarna borde stiga fram och argumentera för sin sak, vore intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Blankt/Ger blanka fan i politik . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jag röstar på det partiet som skulle röstat på mig om jag var med i politiken. Därav röstar jag inte på nåt parti. Varför heter dom Junilistan? Redigerad 4 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag röstar på det partiet som skulle röstat på mig om jag var med i politiken. Därav röstar jag inte på nåt parti. Man blir inte röstad vilket parti man ska tillhöra. Man går själv med i ett parti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Blankt/Ger blanka fan i politik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vadå vågar. Kolla hur många som röstat i denna pollen. OCh kolla hur många som skrivit. Då kanske du förstår att visa bara röstar utan att skriva. Vi är kompisar, vi röstade på moderaterna båda två. BTW, läs vad TheDude skrev, han har alltid rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Röstade Moderaterna, hoppas på alliansen detta val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vi är kompisar, vi röstade på moderaterna båda två. BTW, läs vad TheDude skrev, han har alltid rätt. Aja. Nog om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Inget speciellt, men vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Min kära invandrarfader röstade på Sverigedemokraterna... "Luckily, he died!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Har för mig att Bert Karlsson är med i nåt parti, de isåfall, annars skiter jag i politik Redigerad 4 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Man blir inte röstad vilket parti man ska tillhöra. Man går själv med i ett parti. Men mig och parti är samma sak i det perspektivet. Men varför heter dom Junilistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Vart är skåne partiet? .... skämt åsido.... stöder moderaterna Här Helt befänga åsikter har dom enligt mig... och de enda rösterna de skulle kunna få är av skåningar jue. OnTopic: Vet inte... är inte så insatt. Redigerad 4 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Har för mig att Bert Karlsson är med i nåt parti, de isåfall, annars skiter jag i politik Varför skulle du välja ett parti om du "har för dig" att Bert Karlsson var med? http://susning.nu/Ny_demokrati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Blankt/Ger blanka fan i politik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Blankt/Ger blanka fan i politik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vote:Socialdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ni som säger er ge blanka fan i politik: om ni var absolut tvungna att rösta (tänk en Kalashnikov mot skallen och en granat i röven-scenario), vilket parti skulle ni då rösta på? Vore intressant att veta vilket/vilka parti(er) som "förlorar" röster pga soffliggeriet. (Att bli skjuten/rösta blankt/rösta på Kalle Anka-partiet är inte ett alternativ. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts