fido vercetti Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Hur moddar man? Jag vet att man ska ladda ner imgtool men var hittar man den när man har laddat ner den? Snälla hjälp. Redigerad 4 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ja, du kan ju börja me datt skiva vad för mod du tänkt göra. Förövrigt finns det kanske 422334234342st såna här trådar med svar i, sök för gudsskull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Och flera klistrade trådar överst i forumet med guider hur man moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur lägger man till filerna i imgtool? Ska man dra dom dit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur lägger man till filerna i imgtool? Ska man dra dom dit eller? Lol, du läser inte vad dom skriver eller hur? BTW: Img är som Winzip fast för Gta3.img. I Gta3.img finns nästan allt i Gta. Alla fordonen iallafall.. Nu får du F*N läsa dom underbara Guiderna som finns... Om du än inte fattar efter Gudierna så kan du antingen posta i Guiderna eller PM:a nån som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Lol, du läser inte vad dom skriver eller hur? BTW: Img är som Winzip fast för Gta3.img. I Gta3.img finns nästan allt i Gta. Alla fordonen iallafall.. Nu får du F*N läsa dom underbara Guiderna som finns... Om du än inte fattar efter Gudierna så kan du antingen posta i Guiderna eller PM:a nån som är bra Snälla, kan du sluta skriva med rött.. väldigt irriternade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Snälla, kan du sluta skriva med rött.. väldigt irriternade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Snälla, kan du sluta skriva med rött.. väldigt irriternade. Det där var lågt ! Som att någon skulle säga till dig att du ska byta kläder för att dom är fula Ta inte illa upp, men jag gillar inte heller röd text. Men det är upp till en själv vad man vill använda Håller på och skriver en modding guide som ska innehålla: hur man lägger in skins. hur man lägger in "maps". nya bakgrunder och sånt. hur man trimmar bilarna m.m. Och lite hur man gör egna grejjer. Förutom sånt om hur man modellerar då Hoppas någon modzor/admin är villig att pinna den då sen. Redigerad 4 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Snälla, kan du sluta skriva med rött.. väldigt irriternade. Nej, Du får ändra till Svart/vit skärm i så fall... Det där var lågt ! Som att någon skulle säga till dig att du ska byta kläder för att dom är fula Ta inte illa upp, men jag gillar inte heller röd text. Men det är upp till en själv vad man vill använda Håller på och skriver en modding guide som ska innehålla: hur man lägger in skins. hur man lägger in "maps". nya bakgrunder och sånt. hur man trimmar bilarna m.m. Och lite hur man gör egna grejjer. Förutom sånt om hur man modellerar då Hoppas någon modzor/admin är villig att pinna den då sen. Ta inte illa upp, Non taken BTW:Menar du en stor ända FET Gudie om modding till Gta Sa som Topic??? Läckert.. Redigerad 4 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nej, Du får ändra till Svart/vit skärm i så fall... Non taken BTW:Menar du en stor ända FET Gudie om modding till Gta Sa som Topic??? Läckert.. Jao Till alla de 3, 3D spelen. Står ju mest bara hur man lägger in skins och bilar här så jag tänkte att jag gör en Guide om det mesta av det moddbara, har börjat skriva en liten del men det är ganska mycke jobb kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jao Till alla de 3, 3D spelen. Står ju mest bara hur man lägger in skins och bilar här så jag tänkte att jag gör en Guide om det mesta av det moddbara, har börjat skriva en liten del men det är ganska mycke jobb kvar. Kör på.. Dom kommer säkert att pinna den om den är bättre än dom nuvarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jao Till alla de 3, 3D spelen. Står ju mest bara hur man lägger in skins och bilar här så jag tänkte att jag gör en Guide om det mesta av det moddbara, har börjat skriva en liten del men det är ganska mycke jobb kvar. Då måste du ha massa bilder och en logga annars...!! .. Så blir jag sur... för jag har alltid massor med bilder och en logga överst i mina guider.. Jag har bara SA på data så jag har bara gjort guider till det.. fast jag riktar ju in mig på guider till hur man skapar moddar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Då måste du ha massa bilder och en logga annars...!! .. Så blir jag sur... för jag har alltid massor med bilder och en logga överst i mina guider.. Jag har bara SA på data så jag har bara gjort guider till det.. fast jag riktar ju in mig på guider till hur man skapar moddar typ. Haha ^^ Jag tänkte mig en guide på hur man lägger in saker, och hur man gör ett skin. Eller modifierar storleken på bilhjul, trimmar dem, och vilka färger som ska synnas i spelet. Och vilken färg som är vilken och hur man anpassar egna färger Och hur man ändrar Meny bilderna och laddningsbilderna. Tänkte den mer som en Newb guide Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nej, Du får ändra till Svart/vit skärm i så fall... Men, det är faktiskt ganska irriterande, men, då ska jag också börja skriva med färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Men, det är faktiskt ganska irriterande, men, då ska jag också börja skriva med färg Fine by me... Men nu får vi sluta gå Off-topic vi både.. Så vi både inte blir hybe-bannade Får fortsätta via PM i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Onödigare än tråden är nog inte ert snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts