Jump to content

Moddade bilar!

Share

Recommended Posts

Tjena har tankat IMG TOOL 2.0 nu och öppnat program, och öppnat filen GTA3.img i det programmet. Men vilken av alla tusentals filer ska jag ersätta?

Jag har tankat lite bilmods, mcmods, cykelmods, och några maps.

Men hur vet jag vilken av filerna som finns i GTA3.img filen som jag ska ersätta med dom jag just tankat hem?

EDIT* Sorry! jag klantade röven av mig! Kollade inte nånstans när ja gjorde tråden, hitta guider o grejor nu! Sorry

EDIT2* Nja verkar trots allt som om ja inte klantade? la iofs tråden fel men ja hittar ingenstans där det står hur man vet vilka filer som man kan byta bil mot bil osv, mina filer heter bara korta offustälndiga namn i sti lmed cj_airpot.nånting typ

Redigerad av Nordberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, lite klantade du dig visst ändå. Den här tråden ska ligga i modding-forumet. :P

Fet bugg här då! Det står att ingen har svarat i den här tråden? ^_^

skrev i edit 2 att jag lagt den fel.

jag har försökt flera ggr om nu att bara lägga in mc o cykel, dom första försöken resulterade i att dom enda hojarna som fanns va polishojar

nu testa ja bara me mc:n o nu finns de lite olika slags hojar 2-3 stycken, men alla heter cbr eller nåt 400kubiks!

ingen av dom liknar den mc ja valde (yamaha r1) !! va gör jag för fel?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skrev i edit 2 att jag lagt den fel.

jag har försökt flera ggr om nu att bara lägga in mc o cykel, dom första försöken resulterade i att dom enda hojarna som fanns va polishojar

nu testa ja bara me mc:n o nu finns de lite olika slags hojar 2-3 stycken, men alla heter cbr eller nåt 400kubiks!

ingen av dom liknar den mc ja valde (yamaha r1) !! va gör jag för fel?!

Okej. Nu ska jag säga några saker till dig här

1: Moddingforumet

2: www.modarkivet.se är ett väldigt bra forum för GTAmodding

3: Ang. din fråga har jag inte den blekaste aning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...