Jump to content

Just Cause

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 363
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men konstigt att jag kan spela hitman bloodmoney på högsta då och jag menar faktiskt högsta graffickinstälningarna :mellow:

Ofattbart.

En Intel Pentium 4 processor

Och 512mb RAMminne

Ett undervärk om du ens klarar medium-high

Bara för att du har ett ganska bra grafikkort betyder det inte att du

klarar alla spel på högsta grafik.

Processorn och RAMMinnet har minnst lika mycket att göra som graffekortet.

Och det här med spelet..

1. Installera senaste drivrutinerna till grafikkortet.

2. Installera om spelet.

Sista utväg

1. Formatera.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEEEEEEEEN NU JÄVLAR hur kommer det säg då att jag kan spela det på högsta då och nu säger jag det engång för alla

200 GB HARD DRIVE

512 MB DDR

GEFORCE 6800 GS

256 VIDEO MEMORY

Intel PENTUM 4

3.00EGHz

OCH fatta jag kan köra på högsta graffickinstälningarna !!! :mellow:

Vad har din lilla hårddisk på 200GB att göra med att du kan spela spelet på högsta?

512MB RAM? Bah, alla spel i dagens läge kräver minst 1024 för att kunna rulla på utan lagg.

Geforce 6800 GS är inget Über grafikkort och att du har 256 i Video Memory är inget speciellt, det spelar inte så stor roll vad man har för memory på grafikkortet, men bara för att irritera dig lite så har jag 512 på mitt.

Intel Pentium 4 och bara 3GHz? Inte bra, om man har en en Pentium ska man minst ha 4GHz för dagens spel.

hejhej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN SLUTA NU VAFAN OCH MIN HÅRDISK E FAN EJ LITE OCH NE MITT GRAFFIICKORT ÄR INTE SUPER BRA MEN DEN KLARA FEAR HITMAN BLOODMONEY PÅ HÖGSTA GRAFFICKINSTÄLNINGARNA FÖRUTOM ATT DEN EJ KAN HA ANTIASLING ELLER VAD DET NU HETER. OCH DET E INTE 512 MB RAAAAAAAAAAAAAM JAG HAR UTAN DDR :mellow:

Men, du. DDR = RAM. Med andra ord så har du 512MB RAM, right? Anyhow, nu ska vi göra som A.A säger och vara snälla och glada.

Ontopic: Testade demot för några veckor sen, tyckte att det var mer än tråkigt. Styrningen var hemsk, Grafiken var la ok men lite väl mycket Bloom kanske. Fast, hela spelet kanske är bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor