Adriian Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jippi! Va kul det är! Kartan är ju fan gigantisk! Jag tog ett flygplan och flög i typ 5 minuter. Jag tänkte: nu måste jag ha flugit över mer än halva kartan, men icke sa nicke. När jag kollade på kartan hade jag bara flugit en 5:e, eller en 4:e-del av kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Verkar skoj! Kan nån PM:a mig en bra buske... eller ".tor fil som man kan ladda ner med" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Verkar skoj! Kan nån PM:a mig en bra buske... eller ".tor fil som man kan ladda ner med" Jag antar att det är demon att prata om, och isåfall är det inget att "smyga om". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kan nån säga en sida som går att ladda ner från och demot ska funka fick än länk för inte så länge sen men den funkade ej tryckte på download. Men då komm bara *Sidan kan ej visas upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag antar att det är demon att prata om, och isåfall är det inget att "smyga om". Menade torrent! DUH! Aja har spelet nu...gick och "köpte" det inattt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Men konstigt att jag kan spela hitman bloodmoney på högsta då och jag menar faktiskt högsta graffickinstälningarna Redigerad 23 september, 2006 av ShockerPie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Men konstigt att jag kan spela hitman bloodmoney på högsta då och jag menar faktiskt högsta graffickinstälningarna Ofattbart. En Intel Pentium 4 processor Och 512mb RAMminne Ett undervärk om du ens klarar medium-high Bara för att du har ett ganska bra grafikkort betyder det inte att du klarar alla spel på högsta grafik. Processorn och RAMMinnet har minnst lika mycket att göra som graffekortet. Och det här med spelet.. 1. Installera senaste drivrutinerna till grafikkortet. 2. Installera om spelet. Sista utväg 1. Formatera. Redigerad 23 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Spelet är ju riktigt skoj Och fint... Men det är en sak som stör mig... kan man inte ändra "mouse sensitivity"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 MEEEEEEEEN NU JÄVLAR hur kommer det säg då att jag kan spela det på högsta då och nu säger jag det engång för alla 200 GB HARD DRIVE 512 MB DDR GEFORCE 6800 GS 256 VIDEO MEMORY Intel PENTUM 4 3.00EGHz OCH fatta jag kan köra på högsta graffickinstälningarna !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 MEEEEEEEEN NU JÄVLAR hur kommer det säg då att jag kan spela det på högsta då och nu säger jag det engång för alla 200 GB HARD DRIVE 512 MB DDR GEFORCE 6800 GS 256 VIDEO MEMORY Intel PENTUM 4 3.00EGHz OCH fatta jag kan köra på högsta graffickinstälningarna !!! Vad har din lilla hårddisk på 200GB att göra med att du kan spela spelet på högsta? 512MB RAM? Bah, alla spel i dagens läge kräver minst 1024 för att kunna rulla på utan lagg. Geforce 6800 GS är inget Über grafikkort och att du har 256 i Video Memory är inget speciellt, det spelar inte så stor roll vad man har för memory på grafikkortet, men bara för att irritera dig lite så har jag 512 på mitt. Intel Pentium 4 och bara 3GHz? Inte bra, om man har en en Pentium ska man minst ha 4GHz för dagens spel. hejhej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 MEN SLUTA NU VAFAN OCH MIN HÅRDISK E FAN EJ LITE OCH NE MITT GRAFFIICKORT ÄR INTE SUPER BRA MEN DEN KLARA FEAR HITMAN BLOODMONEY PÅ HÖGSTA GRAFFICKINSTÄLNINGARNA FÖRUTOM ATT DEN EJ KAN HA ANTIASLING ELLER VAD DET NU HETER. OCH DET E INTE 512 MB RAAAAAAAAAAAAAM JAG HAR UTAN DDR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Är det ingen som vet hur man ändrar mouse sensitivity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Moget killar, spam och påhopp. Om inte en förbättring sker är det ert fel att tråden låses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 MEN SLUTA NU VAFAN OCH MIN HÅRDISK E FAN EJ LITE OCH NE MITT GRAFFIICKORT ÄR INTE SUPER BRA MEN DEN KLARA FEAR HITMAN BLOODMONEY PÅ HÖGSTA GRAFFICKINSTÄLNINGARNA FÖRUTOM ATT DEN EJ KAN HA ANTIASLING ELLER VAD DET NU HETER. OCH DET E INTE 512 MB RAAAAAAAAAAAAAM JAG HAR UTAN DDR Men, du. DDR = RAM. Med andra ord så har du 512MB RAM, right? Anyhow, nu ska vi göra som A.A säger och vara snälla och glada. Ontopic: Testade demot för några veckor sen, tyckte att det var mer än tråkigt. Styrningen var hemsk, Grafiken var la ok men lite väl mycket Bloom kanske. Fast, hela spelet kanske är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Trodde inte att de skulle gå så bra Får väll se hur pass bra det funkar i verkligheten dock.. Ska gå o köpa det om en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 http://img245.imageshack.us/img245/8657/buskarki5.png Buskar just nu.. berättar vad jag tyckte sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 http://img245.imageshack.us/img245/8657/buskarki5.png Buskar just nu.. berättar vad jag tyckte sen! Har du bara ett finger på din högra arm? Varför inte bara leta efter det till dator och på bättre grafik? iofs är nog kontrollerna bättre på Xbox360(eller vanliga xbox) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Nej jag har 5 fingrar... o förresten så va spelet riktigt skojj Tyckte de va bättre på xbox, men de väll bara för att ja tycker de e svårt med knapparna på data, o sen e inte mitt graffekort världens bästa men spelet va riktigt kul iallfall Redigerad 23 september, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Spelet liknar ju Boiling Point mer och mer... Jag skulle flyga till den stora staden i söder... försökte 4 gånger och alla gånger så råkade jag trycka på "E" Gammal vana från GTA SA då man kan svänga lätt med "Q" och "E" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Menade torrent! DUH! Aja har spelet nu...gick och "köpte" det inattt DUH! Det förstod jag väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts