Jump to content

Just Cause

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 363
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Eidos har precis presenterat ett amerikanskt releasedatumet för Just Cause, den 27 september. Här i Sverige kommer vi däremot att få se det mycket tidigare, nämligen redan den 15 september."

http://spel.feber.se/2006/09/just_cause_har_.html

Hihi, vi verkar få spelet först av alla bara för det är svenskutvecklat. :teehee::P

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer den 22 september hopas den gör det så det blir försenat för vill verkligen spela det. En till sak när jag laddade ner demot så funkar ej när jag ska starta så kommmer denhära skicka fel raports rutan upp hela tiden vet ej om det e fel på filen jag laddade ner men om nån kan ge mig ett länk där man kan ladda ner ett demo som funkar

Redigerad av ShockerPie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer den 22 september hopas den gör det så det blir försenat för vill verkligen spela det. En till sak när jag laddade ner demot så funkar ej när jag ska starta så kommmer denhära skicka fel raports rutan upp hela tiden vet ej om det e fel på filen jag laddade ner men om nån kan ge mig ett länk där man kan ladda ner ett demo som funkar

Du kanske inte klarar minimikraven?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska fan inte säga jag e störd :mellow: jJAg kan fan spela det på högsta instälningarna och det laggar inte ett enda dug. Bara för du har en jälva sugig dator eller som du köpte kanske för en jävla krona och är det nån som är störd här är det du jävla miffo

Omg snacka om att ta åt sig.

Och enligt systemkraven så kan du inte spela på högsta inställningarna. Så pillutta dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor