Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Kör man nåt uppdrag i början där man lär sig alla kontroller? Nee men om man t.ex sätter sig i en bil för första gången så kommer de upp kontroller för de, och om man hoppar fallskärm så kommer de en ruta me dom kontrollerna å så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har för mig att jag läste i en tidning att man skulle kunna köra multiplayer, någon mer som hört det? Själv kan jag bara titta på trailerna och bilderna, för datorn är kaputt och ny kommer inte förrän oktober-november :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som spelat spelet än, för det skulle väl släppas igår, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som spelat spelet än, för det skulle väl släppas igår, right? Den 22 september släpps det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 "Eidos har precis presenterat ett amerikanskt releasedatumet för Just Cause, den 27 september. Här i Sverige kommer vi däremot att få se det mycket tidigare, nämligen redan den 15 september." http://spel.feber.se/2006/09/just_cause_har_.html Hihi, vi verkar få spelet först av alla bara för det är svenskutvecklat. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som spelat spelet än, för det skulle väl släppas igår, right? Noppe, men ska nog testa det imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Kommer den 22 september hopas den gör det så det blir försenat för vill verkligen spela det. En till sak när jag laddade ner demot så funkar ej när jag ska starta så kommmer denhära skicka fel raports rutan upp hela tiden vet ej om det e fel på filen jag laddade ner men om nån kan ge mig ett länk där man kan ladda ner ett demo som funkar Redigerad 21 september, 2006 av ShockerPie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Kommer den 22 september hopas den gör det så det blir försenat för vill verkligen spela det. En till sak när jag laddade ner demot så funkar ej när jag ska starta så kommmer denhära skicka fel raports rutan upp hela tiden vet ej om det e fel på filen jag laddade ner men om nån kan ge mig ett länk där man kan ladda ner ett demo som funkar Du kanske inte klarar minimikraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Men jag borde klara kraven för har en intel pentium 4 512 mb ram 200GB hard drive Geforce 6800GS 3.00EGHz + jag klarar att lira fear på högsta och Hitman bloodmoney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Spelet i buskarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nej demot laddade jag ner från en laglig sida men vill ej funka nån som kan skicka en länk till en sida där man kan ladda ner en fungerade demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nej demot laddade jag ner från en laglig sida men vill ej funka nån som kan skicka en länk till en sida där man kan ladda ner en fungerade demo http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/justcause/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Okey ska prova den länken få se om den vill fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Spelade precis i en halvtimma och spelet är jäkligt kul. Dock så buggar sig vattnet för mig så jag ska leta drivisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad fan är detta, styrningen är ju helt åt helvete xD Går ju inte att hålla vissa bilar rakt på vägen, finns det någon patch eller liknande för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad fan är detta, styrningen är ju helt åt helvete xD Går ju inte att hålla vissa bilar rakt på vägen, finns det någon patch eller liknande för detta? Nepp ingen patch. Det var därför jag tyckte dom ska skjuta upp spelet lite och fixa till det, men icke sa nicke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Men jag borde klara kraven för har en intel pentium 4 512 mb ram 200GB hard drive Geforce 6800GS 3.00EGHz + jag klarar att lira fear på högsta och Hitman bloodmoney Är du störd eller? Tror du att du kan spela Hitman: Bloodmoney på högsta med 512 mb ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Du ska fan inte säga jag e störd jJAg kan fan spela det på högsta instälningarna och det laggar inte ett enda dug. Bara för du har en jälva sugig dator eller som du köpte kanske för en jävla krona och är det nån som är störd här är det du jävla miffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Du ska fan inte säga jag e störd jJAg kan fan spela det på högsta instälningarna och det laggar inte ett enda dug. Bara för du har en jälva sugig dator eller som du köpte kanske för en jävla krona och är det nån som är störd här är det du jävla miffo Omg snacka om att ta åt sig. Och enligt systemkraven så kan du inte spela på högsta inställningarna. Så pillutta dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Du ska fan inte säga jag e störd jJAg kan fan spela det på högsta instälningarna och det laggar inte ett enda dug. Bara för du har en jälva sugig dator eller som du köpte kanske för en jävla krona och är det nån som är störd här är det du jävla miffo Din.. dator... är.... inte..... bra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts