JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Du ska inte starta direkt från den nedladdade mappen, du ska installera först. Verkar kanske inte som det är problemet men det är det. Man installerar ju med filen man laddar ner. Anyways, det är inte det som är felet, jag installerade, men mitt grafikkort, ett Intel 82915G/GV/910GL Express Chipset Family med 128.0 Mb minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Man installerar ju med filen man laddar ner. Anyways, det är inte det som är felet, jag installerade, men mitt grafikkort, ett Intel 82915G/GV/910GL Express Chipset Family med 128.0 Mb minne. Bore väl funka Jag kunde ju spela me FeForce 3 med bara 64 mb minne Redigerad 27 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Borde funka, men det gör det inte, kanske för att det inte har stöd för det där pixel-vad-det-nu-hette 1.1 grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Man installerar ju med filen man laddar ner. Anyways, det är inte det som är felet, jag installerade, men mitt grafikkort, ett Intel 82915G/GV/910GL Express Chipset Family med 128.0 Mb minne. 1. Var säker så att du har DirectX 9.0c installerat 2. Uppdatera drivrutinerna, sök på nåt i den här stilen "Intel 82915G/GV/910GL drivers". Redigerad 27 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har gjort det massvis med gånger, både på Windows update, Google och Intels hemsida. Finsn inga drivrutiner att hitta. Jag kör redan på 9.0c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Drivrutiner. http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...64&lang=eng Eller så kan det hända att de här ska användas http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...59&lang=eng Redigerad 27 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 W00t!? Hur kunde du hitat det? När jag söker får jag inga resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Någon som skulle kunna lägga upp detta demo i en torrent till mig, då jag inte kan ladda hem det på annat vis? Redigerad 27 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det här spelet tänker jag verkligen inte köpa. Bondwannabees. Trailern såg ju inte speciellt rolig ut heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 W00t!? Hur kunde du hitat det? När jag söker får jag inga resultat! Gjorde en manuell sökning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Visste att det var för bra för att vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Visste att det var för bra för att vara sant! Pröva de andra drivisarna. Lade ju dit 2 länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Laddar ner de andra nu. Hoppas de funkar... Edit: Samma sak igen... Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Laddar ner de andra nu. Hoppas de funkar... Edit: Samma sak igen... Men bläh, hata Intel när dom inte ens kan göra drivrutiner till sina grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Så, suger spelet eller inte Suger är väl synd att säga men. Det är inget man höjer ögonbrynen av direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är sånna här spel det ska finnas mer av. men demot var inte långt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 "Eidos har precis presenterat ett amerikanskt releasedatumet för Just Cause, den 27 september. Här i Sverige kommer vi däremot att få se det mycket tidigare, nämligen redan den 15 september." http://spel.feber.se/2006/09/just_cause_har_.html Hihi, vi verkar få spelet först av alla bara för det är svenskutvecklat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kör man nåt uppdrag i början där man lär sig alla kontroller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kör man nåt uppdrag i början där man lär sig alla kontroller? Mm, åtminstone i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 "Eidos har precis presenterat ett amerikanskt releasedatumet för Just Cause, den 27 september. Här i Sverige kommer vi däremot att få se det mycket tidigare, nämligen redan den 15 september." http://spel.feber.se/2006/09/just_cause_har_.html Hihi, vi verkar få spelet först av alla bara för det är svenskutvecklat. Sweet. Äntligen något som kommer först till Sverige... i alla fall till Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts