Cyper Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Spelet värkar inget vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Men det är väl positivt, annars så hade du ju fått ta värktabletter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Första gången jag körde demot så tyckte jag att spelet inte alls kändes imponerande, kontrollen var väldigt slirig och knepig att förstå och sen kändes fysiken i spelet lite halvdan. Nu, efter att jag klarat demot kanske 5 gånger, tycker jag helt annorlunda. Kontrollen fungerar riktigt bra när man väl lärt sig den och allt känns bara smidigt och bra. Nu längtar jag verkligen efter spelet då jag är säker på att det kommer att vara helkul att köra 'free-roaming' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det här var ju skitkul! Bilfysiken behöver dock ändras; polisbilarna var ju knappt körbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Är det någon som vet om man kan dyka, eller är det bara magplask som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Är det någon som vet om man kan dyka, eller är det bara magplask som gäller? Hoppa från en hög höjd så kommer du automatiskt under vattnet. ^^ Annars tror jag det är håll ner Shift och tryck W. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Usch. Körde demot i 10 minuter och styrningen och att man tålde 1 000 000 skott fick mig att sluta spelet direkt. Kanske prövar senare men men... trodde de skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Står i kö på Fileplanet för att ladda ner det nu. 142/198, 16 minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Usch. Körde demot i 10 minuter och styrningen och att man tålde 1 000 000 skott fick mig att sluta spelet direkt. Kanske prövar senare men men... trodde de skulle vara bättre. Jao, det är ett konsol spel. Så därför är styrningen konstig på PC och att man tål 1,000,000 skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Wtf? Jag startar spelet, glider i fallskärmen och tänker att: "-Det här var ju ett ganska glassigt spel måste jag säga". Jag hoppar in i bilen och åker iväg. Sen tar det 2-3 sekunder innan allt börjar RÅ-hacka. Jag har kollat systemkraven, och så långt jag kan se så pallar datorn åtminstånde minimum-kraven. Då ska man väl inte behöva spela på lägre än default-inställningarna? Eller har jag missat nåt i prestanda-väg? P4 2800 mhz 1024 mb RAM Ati Radeon 9800s PRO Omega drivrutiner Spelar på exakt samma system, medel på allt och 1280x1024, flyter finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jao, det är ett konsol spel. Så därför är styrningen konstig på PC och att man tål 1,000,000 skott. På t.ex. san andreas var styrningen inte nåt problem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 På t.ex. san andreas var styrningen inte nåt problem för mig. bra portning kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Du ska inte starta direkt från den nedladdade mappen, du ska installera först. Verkar kanske inte som det är problemet men det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu har jag spelat lite. Det var tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ni som har spelat, kan man flyga av motorcykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Haha, ungefär hälften av gångerna man kör in i en bil eller motorcykel åker man rakt igenom, ingen som har märkt det än? Spelet är otroligt buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Haha, ungefär hälften av gångerna man kör in i en bil eller motorcykel åker man rakt igenom, ingen som har märkt det än? Spelet är otroligt buggigt. Mjo, dom borde lägga på någon månad extra på att fixa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Blandar dom free-roaming som i gta, eller har dom som mafia att man får välja storyn eller free-roam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Så, suger spelet eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts