Jump to content

Just Cause

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 363
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då har man spelat typ 1 tim. Jag e både positivt överraskad och även negativt. :'(

-

För det första är styrningen på bilarna helt ur kontroll. :) Man kan inte sladda med bilarna som i GTA. Sedan tål man alldeles för många skott! Fienden är hyfsad men lite väl vimsig (antar att det är en vanesak), dom springer runt lite hursomhelst och generalen man skulle döda hoppade ur bilen vid flera tillfällen! ^_^

+

Underbar värld. Mycket bra ljud. Går man in i djungeln blir man genast överöst med massor av exotiska djur(ljud). Kollade på kartan och insåg plötsligt hur stort spelet var! Tyckte ön man är på i demot var grymt stor, men efter att kollat på kartan så var den bara en pytteliten del. :ph34r:

Grafiken!! Snyggaste reflektioner och ljussättning jag sett i ett spel, och vattnet! Låg och skvalpade och dök nästan hela tiden jag spelade. Sedan blev det kväll och jag hade helt glömt bort uppdraget jag skulle göra så det blev mission failed och gameover! :'(

Grymt spel, blir ett givet köp även om kontrollerna inte var bra alls. Men men, man får vänja sig. Kan tänka mig att köpa detta enbart för grafiken faktiskt! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar hur jävla segt han svimmar. CJ hade en temporär sprintfunktion iaf. Och jag gillar inte fallskärmen heller... så jävla känslig i styrningen. Vad är det för båt han lämnat åt en? Jag åkte dit med helikopter och sen hoppade jag ur och tack vare den förbannade fallskärmen så landade jag ute i vattnet. Wiiie! Är den mycket snabbare än skrotbåtarna dom som jagar en andvänder? Och hur skjuter man ifrån båten?

Meh. Vad lamt. "To be countinued..." :)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp nu har man prövat. Blev en hel del besviken och en hel del glad.

Ljus effekter bla bla = Mycket bra.

Träden = piss, Träden är 3D aka 2D. Sånna där skit som vänder sig efter han som spelar :wub: (kan också hittas bl.a. på buskarna i Soldier of fortune 2)

Bilarna = Bra

Känslan = Bra, men sen går vi till striderna. Själv tål man över typ 100 skott och fienderna tål ibland 5 skott.

Och spelet var buggigt. När jag hoppade ut ur bilen höll jag helt plötsligt i en helikopter som var 50 meter åvanför marken. Och dom skulle gärna fått använda Ragdoll-funktion på människorna.

Miljön = Vacker.

Och kartans storlek överraskade mig ^^

Jag tycker dom ska ställa in det och fixa lite mer. Bättre kan göras.

Kom på en till bugg.

När man är i Stunt läge och står på taket eller motorhuven kan man gasa, backa och styra fordonet.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor