JSHC Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Körde demot och blev imponerad. Ska nog köpa men vill veta lite saker: Vad kan man göra för sidouppdrag? Kan man skjuta från fordon med sina egna vapen typ drivebys och sånt? Sidouppdragen varierar från att döda en viss person till att sno en speciell bil. Jag tror inte att man kan skjuta direkt ifrån fordonet, däremot kan man ställa sig på taket på fordonet och skjuta. Och på vissa bilar finns det även fasta vapen som sitter på bilen. Redigerad 19 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Stå på biltak å skjuta? De går inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Stå på biltak å skjuta? De går inte för mig Hmm, går det inte att skjuta när man står i stuntmode? Eller är det bara jag som fått för mig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hmm, går det inte att skjuta när man står i stuntmode? Eller är det bara jag som fått för mig det? Tror inte de går Har för mig att jag försökt me de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Tror inte de går Har för mig att jag försökt me de. En sak som är säker är när polisen jagar en att man inte kan skjuta tillbaka.. Och det är riktigt jobbigt.. Redigerad 19 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Imponerad av demot. Man kan ta över militärbaser. Man kan inte ha medhjälpare. Man kan inte skjuta från fordon. Ja när man stormar en massa roadblocks med guerillan! Det var actionfyllt och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 En sak som är säker är när polisen jagar en att man inte kan skjuta tillbaka.. Och det är riktigt jobbigt.. Spela lite mer av storyn--- senare får du bilar som kan skjuta missiler och med automatvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Goda nyheter för alla fans av spelet! Just Cause får uppföljare I en intervju med Kong avslöjar Christofer Sundberg, en av grundarna av och tillika chef för Avalanche Studios, att den svenska spelstudion för tillfället arbetar på två nya projekt. Ett av dem är uppföljaren till det nyligen släppta actionspelet Just Cause. I uppföljaren kommer vi än en gång att få stifta bekantskap med CIA-agenten Rico Rodriguez. Christofer Sundberg berättar att spelet inte kommer utspela sig på den tropiska ön San Esperito, utan i en helt ny värld. De omtalade och populära stuntrörelserna som Rico kunde utföra i originalet kommer även att vidareutvecklas och bli ännu mer spektakulära i uppföljaren. Du skulle inte vilja berätta mer om Just Cause 2? ”Nej, ni får vänta i några månader till”, säger Christofer Sundberg. Just Cause 2 är i dagsläget planerat att släppas till PlayStation3, Xbox 360 och PC. Taget från Kong.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Släpp det till wii ffs. För wii kommer nog sälja bättre än ps3 mest p.g.a priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag vet att jag är lite efter, men på demot, när man installerat det så står det typ play now eller något.. Måste man köra då på en gång? Jag bockade nämnligen inte i den rutan så jag fick inte igång spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Jag vet att jag är lite efter, men på demot, när man installerat det så står det typ play now eller något.. Måste man köra då på en gång? Jag bockade nämnligen inte i den rutan så jag fick inte igång spelet? Nej, det behövs inte. Tryck på .exe-filen eller genvägen på skrivbordet/startmenyn, som vilket spel som helst. Redigerad 26 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) När jag gjorde det så kom bara setupen upp igen och ville installera spelet/demot.. Edit: Spelade demot, det var inte speciellt kul tycker jag. Redigerad 26 oktober, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Är det nån som vet hur man tar över provinser? Måste man göra det på sidouppdrag eller kan man göra det när man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Fixade det just till mitt xbox, änsålänge är det väl sådär, men jag har ju bara klarat 2 uppdrag. Nåt som jag inte gillar är att man inte kan åka på bakhjulet med en mc/moped, eller kan man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hur tar man över militärbaser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Fixade det just till mitt xbox, änsålänge är det väl sådär, men jag har ju bara klarat 2 uppdrag. Nåt som jag inte gillar är att man inte kan åka på bakhjulet med en mc/moped, eller kan man det? Ja det kan man, men det är jävligt segt. Mc snut hojen är bäst på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja det kan man, men det är jävligt segt. Mc snut hojen är bäst på det. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Är det nån som vet hur man tar över provinser? Måste man göra det på sidouppdrag eller kan man göra det när man vill? När man vill Hur gör man? Kolla i Settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 När man vill Kolla i Settings Man måste klara andra uppdraget för att kunna ta över ställen Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Man måste klara andra uppdraget för att kunna ta över ställen Okej tack Men jag antog att han gjort det då han redan fått sidouppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts