fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sämre grafik Sämra Draw Distance E bara de tror jag Ser man ungefär lika långt som på gta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag skulle gärna svara på den frågan, men eftersom jag inte får kommentera på det du har skrivit så blir det svårt.. oj, gjorde visst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Hmmm..Boomer då Fido och Adde:Jag vet inte hur långt man ser och jag tror de finns PS2 screens sök på google eller nått Redigerad 14 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Någon som vet om det är radio i bilarna eller om det är bakgrundsmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ingen radio, bara bakgrundsmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Ok Redigerad 14 oktober, 2006 av acolyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur långt har ni kommit på spelet då? Själv så är jag på uppdraget då man ska spränga 3 stycket "fuel tanks" på ett tåg... (3:e ön, har låst upp Jeep:en på PDA:n) Och klarat fram till att man får en Jaguar (likande namn i spelet) av gerillan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har klarat alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag hade kommit till.. 4e eller 5e uppdraget.. lr kanske 6e Men jag ska instalera om de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad finns det för vapen I det? Vet inte om jag ska köpa scareface eller Just cause. Gäller PS2 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad finns det för vapen I det? Vet inte om jag ska köpa scareface eller Just cause. Gäller PS2 då. Finns allt möjligt..pistoler,maskingevär,uzi,shotgun,granater,bomber,raketkastare.. de e de jag har hittat å jag har bara gjort 5 uppdrag så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad finns det för vapen I det? Vet inte om jag ska köpa scareface eller Just cause. Gäller PS2 då. *Fnizz* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nej inte räddfejjan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Var ute och flög lite med min jumbojet... http://img133.imageshack.us/img133/1821/111ac2.th.jpg Pang sa det, så small jag in i ett litet Cessnaplan. http://img92.imageshack.us/img92/5128/333xl2.th.jpg Sen skulle jag landa, men det gick inte så värst bra! http://img165.imageshack.us/img165/1306/444bc3.th.jpg http://img150.imageshack.us/img150/7973/555rk4.th.jpg Bergsklättring? Näe, men ett STORT flygplan. Redigerad 15 oktober, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Var ute och flög lite med min jumbojet... *Fina bilder* Har du "klarat" spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Japp. Besviken på slutet men jaja. Det enda roliga med detta spelet är att flyga och utforska kartan i princip. Ok ibland kan det vara kul att ta över armébaser, men det är typ samma sak varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Är free-ride och uppdragen försig eller finns det safehouses och ikoner på kartan vart uppdragen finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns Safe-Houses och Ikoner för uppdrag på kartan, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Körde demot och blev imponerad. Ska nog köpa men vill veta lite saker: Hur lång är storyn? Vad kan man göra för sidouppdrag? Kan man ha medhjälpare med sig under vanligt spel(som i San Andreas)? Kan man skjuta från fordon med sina egna vapen typ drivebys och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Körde demot och blev imponerad. Ska nog köpa men vill veta lite saker: Hur lång är storyn? Vad kan man göra för sidouppdrag? Kan man ha medhjälpare med sig under vanligt spel(som i San Andreas)? Kan man skjuta från fordon med sina egna vapen typ drivebys och sånt? Imponerad av demot. Man kan ta över militärbaser. Man kan inte ha medhjälpare. Man kan inte skjuta från fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts