Sniper Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jo först letar du upp den bland dina vapen, sen skjuter du på ett fordon å försöker träffa. Sen trycker du SHIFT för att veva in linan och CTRL för att göra den längre. Så lätt äre Du får Grappling hook i början av 3dje uppdraget. DOH! Jag har bara kört till 2:a uppdraget, och sen bara sidemissions Det var därför jag inte hittade den XD Tack för hjälpen @Shady Japp, det är värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Tänkte bara fråga, finns det någon fungerade xbox version i buskarna ännu? Nå, nån som vet, pal versionen funkar inte på min xbox iallfall? Redigerad 7 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Whee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Whee ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Men asså på precis vartenda sido uppdrap skall man sno nånting å köra till drop of pointen. SÅ jävla tråkigt Och varför åker det en helikopter över mig helatiden!? kan man inte bli av med snuten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Men asså på precis vartenda sido uppdrap skall man sno nånting å köra till drop of pointen. SÅ jävla tråkigt Och varför åker det en helikopter över mig helatiden!? kan man inte bli av med snuten!? Jo.. men helikoptrarna patrullerar ju, och jagar andra bovar... Skit i sidouppdrag om dem är tråkiga _________________________________________________ Vet någon vad som menas med att man låser upp en ny bil/flyg/båt hos gerillan? Dem finns ju ändå inte på min PDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vet någon vad som menas med att man låser upp en ny bil/flyg/båt hos gerillan? Dem finns ju ändå inte på min PDA Det funkar bara när man låser upp hos Agencyt. Annars finns dom i dina Safehouses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det funkar bara när man låser upp hos Agencyt. Annars finns dom i dina Safehouses. Jasså... Så när jag får maxpoäng med Gerillan så får jag ett stort fett stridsflygplan vid alla mina safehouse's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jasså... Så när jag får maxpoäng med Gerillan så får jag ett stort fett stridsflygplan vid alla mina safehouse's? Inte vid ALLA, men vid ett specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Inte vid ALLA, men vid ett specifikt. Orka hitta alla Kan nån snäll person lägga upp en savefil med alla Settlements Libarated och/eller Gerilla och Rifa(?) ;-sidouppdragen klarade? På PC alltså btw... Just Cause släpps tydligen den 12:e i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 btw... Just Cause släpps tydligen den 12:e i Sverige Just Cause släpptes 15:e september i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Just Cause släpptes 15:e september i Sverige... Jaha Tur att jag köpte mitt i en affär i USA då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Är detta nåt att lägga pengar på till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Är detta nåt att lägga pengar på till pc? Inte enligt mig. Men så har jag ju också bara spelat demon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Demot visar inte alls mycket. Det är buggigt, AI-n är helt jävla dum i huvet... Det är inte alls så i riktiga spelet. Skitstor yta är det också, det är mycket som jag inte har tittat på än. Älska att flyga, alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om jag skulle välja mellan Just Cause och Scarface, skulle jag tagit Just Cause. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Om jag skulle välja mellan Just Cause och Scarface, skulle jag tagit Just Cause. Samma här... btw.. Ingen som vet hur man kan öka Mouse sensitivity `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Läste på level7 att ps2versionen inte är så mycket sämre än dom andra versionerna. Sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Läste på level7 att ps2versionen inte är så mycket sämre än dom andra versionerna. Sant? Sämre grafik Sämra Draw Distance E bara de tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Sämre grafik Sämra Draw Distance E bara de tror jag Finns det någon PS2 screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts