fido vercetti Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 PC: Bra om man vill se mycket ögongodis Ps2:Bra om man vill softa medans man spelar det Resten av konsolerna vet jag ej hur det är för har bara tetat på ps2 och pc men kanske fins nån mer som vet hur det är på dem andra konsolerna Så du tycker ps2versionen är ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Finns det några screens från PS2 verisonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 ...fASSD PÅ DEMOT!! Jag var typ 600 meter ifrån "the Mountain Base" på sista uppdraget när det där jävla meddelandet poppar upp. "Mission failed. The sun has set, lol. j00 are teh lozer!!1!11" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 ...fASSD PÅ DEMOT!! Jag var typ 600 meter ifrån "the Mountain Base" på sista uppdraget när det där jävla meddelandet poppar upp. "Mission failed. The sun has set, lol. j00 are teh lozer!!1!11" Haha, hände samma sak för mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Haha, hände samma sak för mig ^^ Jag tror att man inte ska kunna komma fram dit på demot.. Det vart ju slut efter det meddelandet. Redigerad 3 oktober, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej man kommer inte fram dit för att bron dit sprägs och det står "To be Continued". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Nej man kommer inte fram dit för att bron dit sprägs och det står "To be Continued". Ah, k. Min "mormor" håller på att "hämta" Just Cause... Redigerad 3 oktober, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ah, k. Min mormor håller på att "hämta" Just Cause... Din mormor e kewl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ah, k. Min "mormor" håller på att "hämta" Just Cause... Sjusst mormor! Är hon snigel eller snabb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sjusst mormor! Är hon snigel eller snabb? Lite både och, "hon kommer" om typ 13 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Din mormor får se upp för denna buggen då! http://img503.imageshack.us/img503/6843/buggsk8.th.jpg Osynlig motorcykel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Lite både och, "hon kommer" om typ 13 timmar. WOW min mormor är/var snabbare än det! 6 timmar FTW (Hon sprang på natten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 H4R H4R! I LAUGH 4T Y0UR BU9S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Din mormor får se upp för denna buggen då! http://img503.imageshack.us/img503/6843/buggsk8.th.jpg Osynlig motorcykel eller? Var är dansläraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Var är dansläraren? Han dansar "Macarena" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det här spelet är skit bra har typ detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Är ps2 versionen köpvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Är ps2 versionen köpvärd? E du dum? Du har frågat samma fråga flera gånger, om ingen svarar så vill dom inte helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Någon som testat spelet till Xbox? Alltså Orginal Xbox? Funderar på att köpa det. Men måste fundera länge till. Läst om alla buggar. Det får mig att bli osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Någon som testat spelet till Xbox? Alltså Orginal Xbox? Funderar på att köpa det. Men måste fundera länge till. Läst om alla buggar. Det får mig att bli osäker. Gta är innehåller ju mer buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts