JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Oblivion, lyckades ställa in Bloomen så den blir mycket mer HDR- aktig. (Klicka för större bild) Vad har det med just cause att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Är det nån mer än jag som tycker just cuse har nästan omöjliga updrag. för på updrag där man ska ta sig in i militärbaser eller vad det nu är så är det så himla svårt man går in där och ska göra det man ska men hela tiden blir man beskuten av jävla militärer hela tiden och sen när man ska dra där ifrån med bilen efter man gjort det man skulle då jävlar får man fan efter sig jävla helikoptrar som skuter en med misiler hela tiden. Så jävla ireterande . Ursäkta fel stavningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Körde nån snabb bil, vet inte vilken, och så råkade jag göra en felsväng, missade en avfart och körde in i ett träd i ungefär 5 km/h, fastnade då i nån sorts glitch mellan trädet och marken med nosen på bilen vilket gjorde att den klämdes fast, för att ungefär 3 sekunder senare skjutas upp 7000 meter i luften, infernaliskt snurrande (alltså, säkert 1000 rpm, om inte mer). Bilen fortsatte iallafall upp i luften och åkte sedan ner mot marken igen där den spränges i småbitar, med mig i den. Ser ut som ett lovande köp eller inte. Lite för extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Är det nån mer än jag som tycker just cuse har nästan omöjliga updrag. för på updrag där man ska ta sig in i militärbaser eller vad det nu är så är det så himla svårt man går in där och ska göra det man ska men hela tiden blir man beskuten av jävla militärer hela tiden och sen när man ska dra där ifrån med bilen efter man gjort det man skulle då jävlar får man fan efter sig jävla helikoptrar som skuter en med misiler hela tiden. Så jävla ireterande . Ursäkta fel stavningarna Vet du vad "," eller "." är för något? Och jag kan hålla med dig, uppdragen är svåra. Själv sitter jag fast på det uppdraget när man ska till ett ställe och förstöra deras odlingar. Redigerad 30 september, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ok jag vet det updraget är svår blir så jävla förbanad när alla dem dära gängen kommer och dödar en hela tiden. Man kan döda hur många som helst men det kommer bara fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vet du vad "," eller "." är för något? Och jag kan hålla med dig, uppdragen är svåra. Själv sitter jag fast på det uppdraget när man ska till ett ställe och förstöra deras odlingar. Kasta granater på odlingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vad är det som gör ps2versionen sämre än dom andra? Vad är det som gör ps2versionen sämre än dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vad är det som gör ps2versionen sämre än dom andra? Vad är det som gör ps2versionen sämre än dom andra? Den gör att det ekar Den gör att det ekar Nee, men grafiken är väl sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Har problem med ett uppdrag. Det där uppdraget då man ska ta sig in i en tvstudio, då en kille ska gå in och hålla ett tal. Det står att det tar 2 minuter, men jag har väntat typ 20 minuter. Inget händer. Tror det är en bugg vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tycker ni att jag ska köpa just cause till ps2? Ge en bra och dåliglista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) om du har en bra dator så tycker jag att köp det till dator istälet man får mycket bättre graffick och lite mer ögongodis än ps2 Redigerad 30 september, 2006 av ShockerPie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 om du har en bra dator så tycker jag att köp det till dator istälet man får mycket bättre graffick och lite mer ögongodis än ps2 Jag vill helst ha det på ps2 så jag kan ligga i sängen och spela Har Mafia på ps2 och grafiken där är ju inte den bästa men spelet är ändå asbra! Jag köper nog Just Cause på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Just Cause buggar Det finns en del att välja imellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hur funkar avin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag vill helst ha det på ps2 så jag kan ligga i sängen och spela Har Mafia på ps2 och grafiken där är ju inte den bästa men spelet är ändå asbra! Jag köper nog Just Cause på ps2 Mafia och Just Cause är helt olika spel från helt olika tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan man byta kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan man byta kläder? Nepp, det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan nån vara snäll å ge mig en bra/dålig lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 PC: Bra om man vill se mycket ögongodis Ps2:Bra om man vill softa medans man spelar det Resten av konsolerna vet jag ej hur det är för har bara tetat på ps2 och pc men kanske fins nån mer som vet hur det är på dem andra konsolerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts