Jump to content

Just Cause

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 363
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det nån mer än jag som tycker just cuse har nästan omöjliga updrag. för på updrag där man ska ta sig in i militärbaser eller vad det nu är så är det så himla svårt man går in där och ska göra det man ska men hela tiden blir man beskuten av jävla militärer hela tiden och sen när man ska dra där ifrån med bilen efter man gjort det man skulle då jävlar får man fan efter sig jävla helikoptrar som skuter en med misiler hela tiden. Så jävla ireterande :huh: . Ursäkta fel stavningarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde nån snabb bil, vet inte vilken, och så råkade jag göra en felsväng, missade en avfart och körde in i ett träd i ungefär 5 km/h, fastnade då i nån sorts glitch mellan trädet och marken med nosen på bilen vilket gjorde att den klämdes fast, för att ungefär 3 sekunder senare skjutas upp 7000 meter i luften, infernaliskt snurrande (alltså, säkert 1000 rpm, om inte mer). Bilen fortsatte iallafall upp i luften och åkte sedan ner mot marken igen där den spränges i småbitar, med mig i den.

Ser ut som ett lovande köp eller inte. Lite för extremt. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån mer än jag som tycker just cuse har nästan omöjliga updrag. för på updrag där man ska ta sig in i militärbaser eller vad det nu är så är det så himla svårt man går in där och ska göra det man ska men hela tiden blir man beskuten av jävla militärer hela tiden och sen när man ska dra där ifrån med bilen efter man gjort det man skulle då jävlar får man fan efter sig jävla helikoptrar som skuter en med misiler hela tiden. Så jävla ireterande :huh: . Ursäkta fel stavningarna

Vet du vad "," eller "." är för något?

Och jag kan hålla med dig, uppdragen är svåra. Själv sitter jag fast på det uppdraget när man ska till ett ställe och förstöra deras odlingar.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du har en bra dator så tycker jag att köp det till dator istälet man får mycket bättre graffick och lite mer ögongodis än ps2 :P

Jag vill helst ha det på ps2 så jag kan ligga i sängen och spela :P

Har Mafia på ps2 och grafiken där är ju inte den bästa men spelet är ändå asbra!

Jag köper nog Just Cause på ps2 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor