Jump to content

Just Cause

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 363
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visst det är inget kanonspel, men rätt kul ibland när man vill döda tid. Jag gillar att ta över armébaser med denna...

Går rätt enkelt då den skjuter två missiler varje gång. ^_^

Har snart tagit över hela kartan. :o

Hur långt ska man komm i spelet för att få helikoptern? :wub:

Nått speciellt uppdrag man ska klara?

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt ska man komm i spelet för att få helikoptern? ^_^

Nått speciellt uppdrag man ska klara?

Jag hittade den på en armébas, ska visa bild snart. Såg den en bit bort och trodde inte mina ögon först, stor som ett hus är den. Jag trodde redan jag hade den fetaste koptern :o men icke!

lulle, är inte undervattenskotern den vanliga skotern som åker runt lite varstans? Har dock aldrig testat den. :wub:

EDIT: Bilder...

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade den på en armébas, ska visa bild snart. Såg den en bit bort och trodde inte mina ögon först, stor som ett hus är den. Jag trodde redan jag hade den fetaste koptern :o men icke!

lulle, är inte undervattenskotern den vanliga skotern som åker runt lite varstans? Har dock aldrig testat den. :wub:

EDIT: Bilder...

Nej, det är inte skooter man kör på vattnet med, det är en skooter man kör under vattnet med. Man kan använda den i ett uppdrag i slutet men det är ganska svårt så jag sket i det, men sen efter uppdraget försvann den.

Ingen som vet var man kan hitta den?^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett riktigt uselt spel. Kvantitet, kvantitet, kvantitet - är antagligen ordet som blinkade på stora TV-skärmar i utvecklarhallarna på Avalanche. Jag förstår inte hur man fått för sig att alla spelare vill ha så mycket som möjligt och så stort som möjligt till bekostnad av kvaliteten. Nej tack, det här spelet avinstallerades bara timmar efter installation på min dator. En stor bugg levererad i häftig spelförpackning - det är nog det bästa omdöme jag kan ge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor