Cortez Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ska jag köpa det här eller vänta till Splinter Cell kommer ut? Jag tror Double Agent kommer bli mycket bättre än det här om jag ska vara ärlig. Det är ju inte samma genré så lite svårt att jämföra, men generellt sett så tror jag Double Agent blir bättre i sin genré än Just Cause tar i sin genré. Det är vackert, men det är överandvändande av bloom, fullt med buggar och trots kartan är gigantisk, vad kan man göra på den? Så vitt som jag vet är det enbart storyuppdragen och sidouppdragen. Sidouppdragen går mest ut på åk dit, döda honom/dom/, ta ett paket och kör tillbaka till han som begärde det. Eller invadera en stadsdel med tillsammans med rebeller tillsammans med latinomusik och byt ut deras flagga. Finns massvis med såna här uppdrag, men de är samma sak varenda gång vilket gör det väldigt enformigt. Storyuppdragen är underhållande. Grapplehook är väldigt underhållande - för ett tag. Stuntgrejerna är roliga för de som gillar att stunta, själv är jag inte särskilt intresserad av det. Och ingen vill höra hur ni fått tag i spelet. Det ger alla blanka fan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag tror Double Agent kommer bli mycket bättre än det här om jag ska vara ärlig. Det är ju inte samma genré så lite svårt att jämföra, men generellt sett så tror jag Double Agent blir bättre i sin genré än Just Cause tar i sin genré. Det är vackert, men det är överandvändande av bloom, fullt med buggar och trots kartan är gigantisk, vad kan man göra på den? Så vitt som jag vet är det enbart storyuppdragen och sidouppdragen. Sidouppdragen går mest ut på åk dit, döda honom/dom/, ta ett paket och kör tillbaka till han som begärde det. Eller invadera en stadsdel med tillsammans med rebeller tillsammans med latinomusik och byt ut deras flagga. Finns massvis med såna här uppdrag, men de är samma sak varenda gång vilket gör det väldigt enformigt. Storyuppdragen är underhållande. Grapplehook är väldigt underhållande - för ett tag. Stuntgrejerna är roliga för de som gillar att stunta, själv är jag inte särskilt intresserad av det. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Det här spelet skulle inte jag köpa i en butik, det är inte värt att lägga ut pengar på. Styrningen är långt ifrån lika härlig som i Gta, grafiken är vacker om man har en bra dator, vapensystemet gillade jag inte så speciellt mycket för att det var svårt att välja rätt vapen, det var rätt få fordon men kartan var riktigt stor. Spelet får 6/10 ifrån mig. Redigerad 26 september, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 De här spelet var då inte mkt att hänga i julgranen, storleken på banan var de dock inge fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Saknade storleken i GTA, tänk er att leka lastbilschaffis o köra lastbil hur länge som helst K Rose FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har ni kommit långt eller? jag har lirat drygt 4 timmar och jag har inte ens sett ett plan (jag har gjort massor av uppdrag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har ni kommit långt eller? jag har lirat drygt 4 timmar och jag har inte ens sett ett plan (jag har gjort massor av uppdrag). Jag har det inte ens här hemma Väntar fortfarande på att det ska landa på hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har köpt det(Ja köpt...) och tycker det är okej, värt pengarna iaf Lajnux: Hehe det är bara att åka till närmase flygplats, sno ett plan och flyga vart du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har köpt det(Ja köpt...) och tycker det är okej, värt pengarna iaf Lajnux: Hehe det är bara att åka till närmase flygplats, sno ett plan och flyga vart du vill Och hur hittar man till en flygplats då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Och hur hittar man till en flygplats då? Man använder google.. smartass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Man använder google.. smartass ... Jag tänkte om det finns någon karta som man kan kolla på i spelet, smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 ... Jag tänkte om det finns någon karta som man kan kolla på i spelet, smartass. M -> Map -> leta efter en liten flygplansikon, tryck på enter så du får fram legenden om du inte förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har börjat spela idag. Banan är verkligen stor. Men jag stör mig på fordonfysiken. Jag har ett problem. Det är så att ljudet är konstigt. Jag hör inte motorn från fordonet som jag åker, det är skitstörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 M -> Map -> leta efter en liten flygplansikon, tryck på enter så du får fram legenden om du inte förstår. Åh, tackar. Jag visste inte att man kunde göra så. Har börjat spela idag. Banan är verkligen stor. Men jag stör mig på fordonfysiken. Jag har ett problem. Det är så att ljudet är konstigt. Jag hör inte motorn från fordonet som jag åker, det är skitstörande. Precis som jag hade, men mitt försvann när jag installerade om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Åh, tackar. Jag visste inte att man kunde göra så. Precis som jag hade, men mitt försvann när jag installerade om spelet. Jasså? Kanske är det värt att prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nu när jag har spelat spelet ett tag (ca 6 timmar) så sänker jag betyger till 2/10. Det spelet var ospelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nu när jag har spelat spelet ett tag (ca 6 timmar) så sänker jag betyger till 2/10. Det spelet var ospelbart. HUH? Kan du spela över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 HUH? Kan du spela över huvudtaget? Ja, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Just Cause. Ett till kunde-ha-blivit-något-spel. Men nej. They don't make 'em like they used to. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Just Cause. Ett till kunde-ha-blivit-något-spel. Men nej. They don't make 'em like they used to. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts