Cortez Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vad tycker ni om det här spelet som är planerad för en September-release i år? Trailers: http://www.tombraiderchronicles.com/justca...dtv_movies.html Screens: http://www.pro-g.co.uk/xbox360/just_cause/screenshots.html Senaste intervjun: http://www.pro-g.co.uk/xbox360/just_cause/preview-246.html Tycker själv det ser riktigt intressant ut, och hoppas på ett riktigt grymt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ser ut att ha det som krävs för att bli ett riktigt bra spel. Enligt GR verkar det också vara rätt bra, vilket ju alltid är härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jodå, har väntat ett år på detta, sen jag såg första bilderna, då var det bara en grafikmotor. Verkar likna GTA lite. Det som e imponerande är den stora ytan som sägs vara enorm. Och växlingen till dag/natt, och åker man upp i bergen kommer det finnas snö. Eller var det varierande årstider, jag vet inte. Kommer till PC med. Det jag såg från 360 trailern var lite för konsolaktigt för min smak. Hoppas det blir bättre till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Verkar... underbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Verkar faktiskt häftigt, bra att de e Avalanche Studios också Ska ett par svenskar lyckas göra en bra GTA kopia? DEN HÄR BILDEN VA LITE HÄFTIG Å DEN HÄR Redigerad 3 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ser riktigt nice ut, kommer bli svårt för R* att imponera med alla dessa free-roam spel på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Ser riktigt nice ut, kommer bli svårt för R* att imponera med alla dessa free-roam spel på marknaden.Nah, ingen touchar Rockstar. Vänta lite mer än ett år och vi har det ballaste spelet (GTAIV) som gjorts genom alla tider. Hoppas jag iaf! Men Saints Row eller Just Cause kan få "låna" kungakronan under tiden. Game features Your playground - 1,024 sq kilometres of mountains, jungles, beaches, cities, and villages to explore, quite possibly the largest environment ever seen in the gaming world. Freeform gameplay - approach missions in any way you like, or break off from the fight and enjoy exploring the islands landscape. Massive selection of vehicles - Numerous varied, exciting land, sea and air vehicles. Wealth of missions - story missions, side-missions, bonus missions and many more all ensure there is plenty of action spread throughout the islands. Stunts - jump from vehicle-to-vehicle, parachute, parasail, skydive and base-jump. Province Control - change the balance of power in the game world by building alliances with the local guerrillas and drug cartel. Support team - Sheldon and Kane, two top secret US goverment agency field operatives, will provide you with reconnaissance info, extraction and vehicle drops. Avalanche EngineTM - procedurally generated landscape delivers a huge game world with an incredibly high level of detail while eliminating loading times. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Just_Cause/Just_Cause_014.jpg Redigerad 3 augusti, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Usch för överanvändning av bloom/HDR. Fortsätter grafiken i spel på samma stil som detta, så kommer effekten snart vara hopplöst "ute", om man nu kan säga så. Men i övrigt ser spelet väl fint ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Miljöerna verkar fina. Lite tropiskt, det är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Såg ett inslag om spelet på SVT's Kontroll för ett ganska bra tag sen...blev redigt sugen på det då...blev än mer sugen nu Har jag ny dator när det släpps kommer detta ligga högt på önskelistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ser ut att va skitballt !! ska nog köpa det. så man har nåt tills Spliter Cell DA kommer i oktober.. det ser lovande ut och jag har vellat det skulle finnas ett gta-liknande spel men djungel miljö..och nu kommer det!! tycker bara att det e konstigt att man inte hört om detta spelet för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Det här är vad som händer med spel som låter sig slöas ned pga konsoler. De första bilderna vi såg från detta spel hade en wow-faktor större än något tidigare (med tanke på att det var en stor värld) och bloom i spelet gjorde att miljöerna såg otroligt snygga ut. Idag har vi bl.a. Oblvion, med grymt realistisk HDR, och därmed ser detta spel inte bättre ut än GTA3 med överanvändande av bloom. Det skulle kunna vara i butik mycket tidigare, men släpptes inte pga att konsol-versionerna inte varit färdiga samtidigt. Väldigt synd... hur som helst tror jag på detta spel och kommer definitivt testa det. Att man kan välja hur man ska göra uppdragen (rambo- eller 47-style?), hemliga ingångar... etc Det enda jag tycker ser helt sjukt ut är hur man kan hoppa från bil till bil. Komigen, försök ha med mer realism i spelet än senare Bond-filmer. Redigerad 4 augusti, 2006 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Det här är vad som händer med spel som låter sig slöas ned pga konsoler. De första bilderna vi såg från detta spel hade en wow-faktor större än något tidigare (med tanke på att det var en stor värld) och bloom i spelet gjorde att miljöerna såg otroligt snygga ut. Idag har vi bl.a. Oblvion, med grymt realistisk HDR, och därmed ser detta spel inte bättre ut än GTA3 med överanvändande av bloom. Det skulle kunna vara i butik mycket tidigare, men släpptes inte pga att konsol-versionerna inte varit färdiga samtidigt. Väldigt synd... hur som helst tror jag på detta spel och kommer definitivt testa det. Att man kan välja hur man ska göra uppdragen (rambo- eller 47-style?), hemliga ingångar... etc Det enda jag tycker ser helt sjukt ut är hur man kan hoppa från bil till bil. Komigen, försök ha med mer realism i spelet än senare Bond-filmer. Jag hoppas att auto-aim inte finns i pc versionen, det hör hemma på konsoll. Annars av ingame filmerna att döma tycker jag det verkar vara ett höjdar lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jaho, ett demo kommer komma till både PC och X360 innan realesen, närmare bestämt den 24:e augusti. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14667 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) WOOOHOOOO Synd bara att jag varken har en X360 eller en bra dator Redigerad 11 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jaho, ett demo kommer komma till både PC och X360 innan realesen, närmare bestämt den 24:e augusti. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14667 Så jävla skönt! Har kommit en ny video också. http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/just_c...se_Trailer5.mov Redigerad 11 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Så jävla skönt! Har kommit en ny video också. http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/just_c...se_Trailer5.mov Funkar inte att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det här är vad som händer med spel som låter sig slöas ned pga konsoler. De första bilderna vi såg från detta spel hade en wow-faktor större än något tidigare (med tanke på att det var en stor värld) och bloom i spelet gjorde att miljöerna såg otroligt snygga ut. Idag har vi bl.a. Oblvion, med grymt realistisk HDR, och därmed ser detta spel inte bättre ut än GTA3 med överanvändande av bloom. Det skulle kunna vara i butik mycket tidigare, men släpptes inte pga att konsol-versionerna inte varit färdiga samtidigt. Väldigt synd... hur som helst tror jag på detta spel och kommer definitivt testa det. Att man kan välja hur man ska göra uppdragen (rambo- eller 47-style?), hemliga ingångar... etc Det enda jag tycker ser helt sjukt ut är hur man kan hoppa från bil till bil. Komigen, försök ha med mer realism i spelet än senare Bond-filmer. Dom rubbade ju på realsim:en så att man kan hoppa från bil till bil, etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har någon en aning om vad systemkraven kommer bli på detta underbara spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Releasedatumet för hela spelet är 19:e september i USA, och 29:e i Europa enligt IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts