samuelszon Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Kolla, en medlem med vett i skallen! De är få på internet. Åh, det uppskattades! Det trodde jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vilka jävla svin, hoppas att de åkte fast riktigt ordentligt p.ga. videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Mobbning är det värsta som finns, jag är sjukt emot det därav jag är med i en mobbning-grupp i skolan. ser jag någon i skolan som mobbar någon annan, fy i helvete vad den där personen ska få stryk, jag skojar fan inte. Jo, det är mycket vett som ryms i ditt huvud! () Redigerad 1 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vadå, skulle det där vara roligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Vadå, skulle det där vara roligt eller? Vad jag menade var att det du säger talar emot sig självt: "Nu skall jag visa dig hur fel det är att slå folk, genom att slå dig. Nu när jag har slått dig, förstår du då att det är fel att slå folk?" Det var det jag reagerade på. Filmen tycker jag heller inte om. Och så tycker jag att vi skall vara vänner. Är du med på det? Redigerad 1 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Fejk. Om jag hade blivit utsatt för sånt hade jag "!#"!¤#"¤#!¤"¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tråkigt när sånt här händer. Att det ska behövas "skolpoliser" i samhället för att motverka detta är ju inte vettigt. Om ca. 10 år till i sossarnas makt så kommer skolan vara så körd i botten att en piketstyrka kommer att krävas i varje skola samt att alla elever får en egen larmknapp. Nu handlade detta inte om den svenska skolan men jag befarar det värsta. Skulle dock gärna vilja tillägga att slå ner dessa mobbare varken skulle lösa problemet eller vara klokt. Det du skulle göra är att du flyttar fram problemet och det kanske till och med blir värre istället. Tro mig, jag vet hur mobbing fungerar. Det man skulle behöva göra är att förflytta dessa elever som mobbar till andra skolor där de är helt nya, inte förflytta den mobbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Fejk. Om jag hade blivit utsatt för sånt hade jag "!#"!¤#"¤#!¤"¤ Tror du seriöst att det där är fejk så tycker jag synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Om ca. 10 år till i sossarnas makt så kommer skolan vara så körd i botten att en piketstyrka kommer att krävas i varje skola samt att alla elever får en egen larmknapp. Nu handlade detta inte om den svenska skolan men jag befarar det värsta. Förklara hur du tänker. Och framförallt; förklara åt vart de borgerliga tjommarnas politik kommer att styra kosan. Speak out, son. Redigerad 1 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vad jag menade var att det du säger talar emot sig självt: "Nu skall jag visa dig hur fel det är att slå folk, genom att slå dig. Nu när jag har slått dig, förstår du då att det är fel att slå folk?" Det var det jag reagerade på. Filmen tycker jag heller inte om. Helt rätt tänkt av dig, men det är den första spontana reaktionen. Om jag ser en kille trycka upp en annan försvarslös människa mot ett skåp du börjar det bubbla i mig. Det är aldrig rätt att slå någon, men jag ska visa att det är inte han som är kung, han är en jävla tönt som behöver uppmärksamhet. Och jag ska försvara den lille. Och så heter det slagit, inte 'slått'". Och så tycker jag att vi skall vara vänner. Är du med på det? Självfallet. Och dessa idioter som gör detta, borde flyttas in allihopa i en fem kvadratmeters cell och bo där till de ruttnar eller eventuellt gå till en psykolog och åtgärda deras allvarliga problem, för mobbning är ett stort problem. Som tur är förekommer inte det någonting i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Det är en smakbit på verkligheten. Varelse om det är fejk eller inte så lägger man inte ut sådant på internet. Finns dock ett undantag för sjuka människor. Ousch, fick hämska tankar om att slå sönder andsiktet på dessa killa eller slå sönder deras never och ben I deras armar. Jag har själv varit mobbad, eller ja, det varade I två veckor. Det bästa man kan göra är och slåss. Redigerad 2 september, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Det är en smakbit på verkligheten. Varelse om det är fejk eller inte så lägger man inte ut sådant på internet. Finns dock ett undantag för sjuka människor. Ousch, fick hämska tankar om att slå sönder andsiktet på dessa killa eller slå sönder deras never och ben I deras armar. Jag har själv varit mobbad, eller ja, det varade I två veckor. Det bästa man kan göra är och slåss. Åh, vad jobbigt. Att slåss tillbaka är ju verkligen inte det bästa man kan göra! Varför tycker så många det? Redigerad 2 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Åh, vad jobbigt. Att slåss tillbaka är ju verkligen inte det bästa man kan göra! Varför tycker så många det? Antigen går man till en lärare eller slåss man. (eller ev annan) Det är upp till var och en. När jag tog upp den där stolen I bibleoteket så backade killen, sen dess sa han aldrig något till mig. Ingen annan för den delen heller. Hade han inte backat ut så han han fått skylla sig själv om han skulle fått upprepade slag med en stol. Prata är självklart första utvägen för det, efter att försökt I två veckor tröttnade jag och prövade en annan metod. Redigerad 2 september, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Antigen går man till en lärare eller slåss man. (eller ev annan) Det är upp till var och en. När jag tog upp den där stolen I bibleoteket så backade killen, sen dess sa han aldrig något till mig. Ingen annan för den delen heller. Hade han inte backat ut så han han fått skylla sig själv om han skulle fått upprepade slag med en stol. Prata är självklart första utvägen för det, efter att försökt I två veckor tröttnade jag och prövade en annan metod. ... Det låter vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 ... Det låter vettigt Nu ska du inte baja stärt, det funkade I allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Åh, vad jobbigt. Att slåss tillbaka är ju verkligen inte det bästa man kan göra! Varför tycker så många det? Slå tillbaka är inte det bästa man kan göra, men många fattar inte förrän man gör just det. De är bara så sega i skallen. Känns som man bankar in något rätt i deras skalle som satt löst tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Förklara hur du tänker. Och framförallt; förklara åt vart de borgerliga tjommarnas politik kommer att styra kosan. Speak out, son. Har egentligen inte sagt att borgarna kan göra det bättre, det är vad du önskar att jag skulle sagt. Däremot så ser jag hur det ser ut idag och hur det har utvecklats I SOSSARNAS makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har egentligen inte sagt att borgarna kan göra det bättre, det är vad du önskar att jag skulle sagt. Däremot så ser jag hur det ser ut idag och hur det har utvecklats I SOSSARNAS makt. Jag måste ju fråga dig om hur du tror att mobbingen på bästa sätt motverkas. Genom att sparka Persson i ändan och tvinga honom ut ur regeringen? Ah? Räcker det verkligen med att ”SOSSARNA” pensioneras? Att enbart klaga vinner man inga poäng på. Ge oss förslag på vad som kan göras bättre istället; säg hur du tycker att skolan ska regleras för att mobbingen ska avta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts