Dee Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Att det finns sånna idioter!! Jag pallade inte heller att se hela filmen. DÖD ÅT MOBBARE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 JMC du borde vidga dina vyer. Finns bättre saker att se på än våld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vilka jävla idioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vad hemskt! BTW. Jag kollade på en video igår, där det visades brutal misshandel av djur. Var knappt att jag kunde se hela... Mår så jävla dåligt av att veta att sådant faktiskt förekommer varje dag..! Förhoppningsvis kommer alla dom som misshandlar, själva bli samma "offer" en dag. Det skulle vara det enda rätta så dem får smaka på egen medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) För det första: All mobbing är brutal. Andelen sparkar och slag som utdelas mäter inte den psykiska påfrestningen offret tvingas leva med. För det andra: Vad vill du med tråden, JMC? Få alla att ropa ”f4kE” och/eller berätta hur de rofullast hade haft ihjäl mobbarna? För det tredje: "Fejkad" heter det på svenska, om ni inte visste. Redigerad 4 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 För det första: All mobbing är brutal. Andelen sparkar och slag som utdelas mäter inte den psykiska påfrestningen offret tvingas leva med. För det andra: Vad vill du med tråden, JMC? Få alla att ropa ”f4kE” och/eller berätta hur de rofullast hade haft ihjäl mobbarna? För det tredje: "Fejkad" heter det på svenska, om ni inte visste. Tror nog alla här vet det, men enligt mig låter det lamt, säger hellre "Fake" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tror nog alla här vet det, men enligt mig låter det lamt, säger hellre "Fake" Då har vi olika uppfattningar kring vad som låter ”lamt”. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hmmjaa... Ser ju onekligen fake ut men wtf. Utan att försvara förövrarna är mobbning hursomhelst en av människans mest primitiva beteenden där man dels vill visa/höja sin styrka/status/makt inom gruppen, dels skydda gruppen mot svaga/annorlunda individer som man upplever som hot. Mänskligt beteende=Pure fuckin' evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Då har vi olika uppfattningar kring vad som låter ”lamt”. Men skit samma, gå inte off-topic. Jag tycker också den ser fake ut. Men om den inte är det tycker jag jävligt synd om killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jak luktar svet Kan inte tråden handla om både misshandel av kinesiska skolelever och misshandel av svenska ord? Kanske inte, men innan jag lämnar diskussionen vill jag bara säga det här: Ni konservativa/främlingsfientliga/”patriotiska” gossar och töser kan väl åtminstone försöka prata ordentlig svenska? Språket är ju trots allt en beständig del av den kära kulturskatt - som ni säger er värna om så hårt - vårt fina, vackra underbara fädernesland Svea-gudsrike har gett i upphov. Ah? Har jag rätt eller stenhårt rätt? Tänker mest på dig, Mafia_King, och den jäffla höger-dubbelmoral du har. Umberto är en kul typ. Han skojade bara, men ni andra…! Redigerad 4 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kan inte tråden handla om både misshandel av kinesiska skolelever och misshandel av svenska ord? Kanske inte, men innan jag lämnar diskussionen vill jag bara säga det här: Ni konservativa/främlingsfientliga/”patriotiska” gossar och töser kan väl åtminstone försöka prata ordentlig svenska? Språket är ju trots allt en beständig del av den kära kulturskatt - som ni säger er värna om så hårt - vårt fina, vackra underbara fädernesland Svea-gudsrike har gett i upphov. Ah? Har jag rätt eller stenhårt rätt? Tänker mest på dig, Mafia_King, och den jäffla höger-dubbelmoral du har. Umberto är en kul typ. Han skojade bara, men ni andra…! Diskutera om misshandel av ord också dah! + Jag luktar faktiskt svett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Byt namn på tråden!! (Bara till att läsa, så förstår ni varför) Redigerad 4 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har du sett den svenska videon när en (eller var det två) utländska herrar sparkar en svensk i huvudet mitt på ett gata i Stockolm? Det är brutalt. Det här är inte. Notera att jag inte är rasist, så börjar inte ens. Jo den har jag också sett, den är brutalare men den gör inte den här filmen snällare för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Men åh, vilka skojare ni är. Hur fan kan ni säga att 'den där var ju inte så brutal' o.s.v. Jag såg inte filmen, endast för att det tydligen var porr på den och morsan är hemma. Men hur kan man jämföra med andra saker? Mobbning är det värsta som finns, jag är sjukt emot det därav jag är med i en mobbning-grupp i skolan. Det spelar ingen roll om någon står och säger nedsättande saker om en, det gör fan ondare. Det är hemskt att detta händer, att detta händer på riktigt, även om denna filmen är fake. Tänk lite, tänk dig om du var i samma sits. Och sedan skriver du ditt inlägg. Jag tycker att alla borde ta tag i detta, ser jag någon i skolan som mobbar någon annan, fy i helvete vad den där personen ska få stryk, jag skojar fan inte. Då ska han/hon få smaka på sin egna medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 ser jag någon i skolan som mobbar någon annan, fy i helvete vad den där personen ska få stryk, jag skojar fan inte. Då ska han/hon få smaka på sin egna medicin. stor och tyff^ det gillar inte din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 stor och tyff^ det gillar inte din mamma Nödvändigt att dra upp tråden med ett meningslöst inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nödvändigt att dra upp tråden med ett meningslöst inlägg! Han drog inte upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Nödvändigt att dra upp tråden med ett meningslöst inlägg! Samuelszon drog upp den /point Redigerad 1 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Men åh, vilka skojare ni är. Hur fan kan ni säga att 'den där var ju inte så brutal' o.s.v. Jag såg inte filmen, endast för att det tydligen var porr på den och morsan är hemma. Men hur kan man jämföra med andra saker? Mobbning är det värsta som finns, jag är sjukt emot det därav jag är med i en mobbning-grupp i skolan. Det spelar ingen roll om någon står och säger nedsättande saker om en, det gör fan ondare. Det är hemskt att detta händer, att detta händer på riktigt, även om denna filmen är fake. Tänk lite, tänk dig om du var i samma sits. Och sedan skriver du ditt inlägg. Jag tycker att alla borde ta tag i detta, ser jag någon i skolan som mobbar någon annan, fy i helvete vad den där personen ska få stryk, jag skojar fan inte. Då ska han/hon få smaka på sin egna medicin. Kolla, en medlem med vett i skallen! De är få på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Kolla, en medlem med vett i skallen! De är få på internet. Visst, jag är lite allmänt trög i bollen, men du behöver inte dra upp det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts