JMC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det fega våldet. Det är totalt sjukt och detta borde inte förekomma, men det gör det. Och som vi ser här så förekommer det även i Kina Varning för er som tycker sånt här är jobbigt och stötande att se på Här mobbas en kinesisk skolelev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 OJ!..men är den äkta? Faktiskt..jag pallade inte se hela.. SVIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jäklar vad med porr på sidan men visst det var inte roligt att se särskillt på slutet den där killen kan inte må bra. Dom borde hängas den ser lite fake ut kanske men aja. Redigerad 3 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Tycker verkligen synd om honom Och vart fan e lärarna när dom behövs? Men jag tycker dehär e jävligt fel de MÅSTE få ett slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vill inte se filmen så kan någon i alla fall säga vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Fan, skulle villja ta dom dära mobbarna och binda fast i stolar. Så ska dom få känna hur det känns! Och tro mig, hade inte tagit det lungt med dom Bubbli@ Det står massa runt honom och sprakar, slår, knäar och kastar stolar (dom är i ett klassrum). Redigerad 3 augusti, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Inte för att vara dum eller något, men slagen/sparkarna på den där videon verkar lite mesiga, jag menar...det ser inte ens ut som dom sparkar direkt hårt på han, utan snarare bara sätter foten på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Seriöst skit. Men jag tror det är fejkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Seriöst skit. Men jag tror det är fejkat Ser ut som han blöder, när han fått stolen på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 So... Fucking... Old... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ser ut som han blöder, när han fått stolen på sig. Nej han blöder inte, det vart bara ett "ytligt" sår (blod innanför skinnet), och dessutom så filmar dom när dom ska slå han....enligt mig skriker det fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Orkade inte kolla hela, men min åsikt var att det inte var så grymt som det ser ut.. Hmm.. Fick man länka till pårr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Håller med, ser ut som att killen vet vad som ska hända och att dom bara sätter fötterna på honom.. Det som ser ut att göra ont är isåfall stolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Tror det där är fake, den är som sagt Fucking... Old... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Idioter säger jag bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Idioter säger jag bara.. Mjo, göra samma sak på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ofta man går med på att få en stol kastad på en för att spela in en fakefilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Långt ifrån värt att skapa en tråd om. Visst, synd om killen, men det var knappast brutalt. De slår och sparkar mest på hans armar och ben. Ser ju inte alltför äkta ut heller. Sen är det ju så att det finns "lite" värre saker som pågår i Kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 "knappast brutalt"? du ser för mkt på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 "knappast brutalt"? du ser för mkt på film Har du sett den svenska videon när en (eller var det två) utländska herrar sparkar en svensk i huvudet mitt på ett gata i Stockolm? Det är brutalt. Det här är inte. Notera att jag inte är rasist, så börjar inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts