Vice. Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Köpte The warriers för några dagra sedan. Det stod mellan det och det nya Hitman (black monday?) Har bara spelat typ 25 minuter av spelet och det verkar tråkigt. Har en timme på mig, att kostnadsfritt byta till Hitman. Bör jag byta eller är The warriors roligare ju längre man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Köpte The warriers för några dagra sedan. Det stod mellan det och det nya Hitman (black monday?) Har bara spelat typ 25 minuter av spelet och det verkar tråkigt. Har en timme på mig, att kostnadsfritt byta till Hitman. Bör jag byta eller är The warriors roligare ju längre man spelar? Har ingen aning om The warriors... men jag lovar. Du blir inte besviken om du handlar Hitman Blood money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Hitman (Blood Money, inte Black Monday) är riktigt festligt spel. The Warriors har jag aldrig provat dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag tycker själv att du ska byta till hitman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Då byter jag nog in det. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 The getaway black monday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Då byter jag nog in det. Tack så mycket! Du kommer inte bli besviken, fast jag vet inte hur det är på PS2 som jag antar att du spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag blev besviken över The Warriors, och jag hade fiskat i buskarna. Jag känner mig lurad på en DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Då byter jag nog in det. Tack så mycket! Klokt beslut ! Jag har avinstallerat mitt som jag tog ur äppelträdet, men vågar inte kasta bort äpplena ifall jag ska återanvända dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 The warriors är kort som fan, körde aslite o klara ut det på exakt en vecka, kul multiplayer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag bytte och Hit man verkar utan tvekan roligare. Har dock bara kommit till tornet där man skall "snipa" 3 vakter. The Warriers var för j*vla tråkigt. Gud vad trist miljö och styrning och karaktärer. Rekomenderas inte. Det finns en officiell hitman tråd som jag kan ta mina ev. frågor i (har hört att det är rellativt knepigt spel) så denna tråden skulle kunna låsas om det nu inte är flewr som har The warriors och funderar på att byta. Redigerad 3 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Warriors är kul. Det fick 8.6 av gamespot. Har man sett filmen kommer man älskar detta spel. Så säg inte att du inte rekomenderar det innan du ens lärt "känna" spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Du gjorde det rätta vill jag säga. Blood Money är ett riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag tror att det är viktigt att se FILMEN The Warriors innan man spelar spelet, blir roligare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Jag tror att det är viktigt att se FILMEN The Warriors innan man spelar spelet, blir roligare så. [OBS]VIKTIGT MEDDELANDE[OBS] Undvik för allt i världen att göra samma sak med Gudfadern-spelet. [OBS/]VIKTIGT MEDDELANDE[OBS/] Redigerad 9 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 [OBS]VIKTIGT MEDDELANDE[OBS] Undvik för allt i världen att göra samma sak med Gudfadern-spelet. [OBS/]VIKTIGT MEDDELANDE[OBS/] Varför inte se filmen innan du spelar spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Varför inte se filmen innan du spelar spelet? Därför den avslöjar hela storyn? Det är praktiskt taget exakt samma story, bara att du ser historien ifrån ett annat perspektiv. Jag skulle hellre spela spelet innan jag såg filmen i alla fall. Redigerad 10 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Warriors äger hårt! Hitman har jag dock aldrig spelat men du skulle nog ha gillat Warriors om du spelat ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts