Jump to content

The warriors vs Hitman!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Köpte The warriers för några dagra sedan. Det stod mellan det och det nya Hitman (black monday?) Har bara spelat typ 25 minuter av spelet och det verkar tråkigt. Har en timme på mig, att kostnadsfritt byta till Hitman. Bör jag byta eller är The warriors roligare ju längre man spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte The warriers för några dagra sedan. Det stod mellan det och det nya Hitman (black monday?) Har bara spelat typ 25 minuter av spelet och det verkar tråkigt. Har en timme på mig, att kostnadsfritt byta till Hitman. Bör jag byta eller är The warriors roligare ju längre man spelar?

Har ingen aning om The warriors... men jag lovar. Du blir inte besviken om du handlar Hitman Blood money

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bytte och Hit man verkar utan tvekan roligare. Har dock bara kommit till tornet där man skall "snipa" 3 vakter.

The Warriers var för j*vla tråkigt. Gud vad trist miljö och styrning och karaktärer. Rekomenderas inte.

Det finns en officiell hitman tråd som jag kan ta mina ev. frågor i (har hört att det är rellativt knepigt spel) så denna tråden skulle kunna låsas om det nu inte är flewr som har The warriors och funderar på att byta.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor