Solidsnake Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Behöver hjälp med LOTR Battle For Middle-Earth 2 jag har laddat ner några banor och jag får ej fram dom fast jag går in på batalj hur får jag fram dom tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Köp spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Köp spelet istället. lol? Han laddade förmodligen ner fler banor till spelet. Helt lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 lol? Han laddade förmodligen ner fler banor till spelet. Helt lagligt. Jag nämde aldrig ordet olagligt. Jag sa, köp det. Då är man garanterad att spelet funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag nämde aldrig ordet olagligt. Jag sa, köp det. Då är man garanterad att spelet funkar. Varför ska han köpa spelet om han redan har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag nämde aldrig ordet olagligt. Jag sa, köp det. Då är man garanterad att spelet funkar. Spelet funkar, det är nerladdade banor som inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Köp spelet istället.¨ ehh hallå jag har ju fan köpt spelet och varför ska jag köpa det igen för är du kontig på nåt vänster eller?? Tillbaks till min fråga.. hur gör jag för att köra dom ner laddade banorna för det är många som har kört dom banorna som jag har laddat ner från sen sida tack sam för svar hur man gör så att man kan köra dom och jag har laggt dom i rätt map tacksam för svar lol? Han laddade förmodligen ner fler banor till spelet. Helt lagligt. japp Redigerad 3 augusti, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Lägg banorna i den mappen där de andra banorna ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Lägg banorna i den mappen där de andra banorna ligger Jag har gjort det när jag laddar ner så finns det en sak som installerar banorna till den rätta mappen som är C:\Documents and Settings\mitt namn\Application Data\My Battle for Middle-earth II Files\Maps ska den ligga där eller C:\Documents and Settings\mitt namn\Application Data\Mina Slaget om Midgård™ II-filer\Maps Jag Fixade det nu så ni kan låsa tråden eller låta den vara kvar kankse finns flera som behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts