Perre Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag har letat efter Landstalkern, det är den enda bilen jag har kvar på den första listan vid Sunshine Autos. Vet någon var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Äsch, den är ju jättelätt att hitta. Om jag inte minns fel. Ser ut såhär, åker runt på vägarna för jämnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perre Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Den där har jag redan kört in i garaget och den hette inte landstalker, och nu har gta vc slutat fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Finns en parkerad på samma ö som Tommys/Diaz mansion finns på, finns på en av de andra gårdarna. Man tar den på ett uppdrag när man ska tillbaka till Umberto Robina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perre Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Den där har jag redan kört in i garaget och den hette inte landstalker. Det där är visst en landstalker. du har nog blandat ihop den med Rancher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts