kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 ska det dä? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Jag tror inte det blir multiplayer på GTA:VC för att GTA4 skulle ju vara det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Varför finns det ingen multiplayer i GTA3? Tycker dom borde ge ut nån expansion så man kan köra i multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Varför finns det ingen multiplayer i GTA3? Tycker dom borde ge ut nån expansion så man kan köra i multiplayer Dom var tvungna för att "inte förstöra spelet".... Dom sa att multiplayer skulle förstöra en del för singelplayer-delen grafikmässigt och känslomässigt. Dessutom ville dom ha något annat än bara Deathmatch, tex uppdrag där man skulle hjälpas åt. Dom beslutade i sista sekund att GTA3 inte skulle få multiplayer eftersom att de inte ville ge ut något med dålig kvalité. Vi vet ju tex att multiplayer i GTA och GTA2 blev en flopp.... och att ännu en gång släppa ett spel med halvdåligt multiplayer var inte populärt... Dessutom tror jag att community:n skulle bli mindre eftersom att de flesta skulle ha laddat ner spelet, kört multiplayer, blivit besvikna, raderat spelet och berätta för andra om vad dåligt spelet var utan att äns ha kört singelplayer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag vill spela GTA2 multiplayer, hellst redan i kväll. Finns det någon eller några som vill? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 jag har inte gta 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag vill spela GTA2 multiplayer, hellst redan i kväll. Finns det någon eller några som vill? Jag hänger gärna på! Det var så kul föra gången! Jag startar en ny topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Haha.. Gammal topic... Kul.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Haha.. Gammal topic... Kul.. Nödvändigt... *REPORT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Är du dum i huvudet eller Kaboom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Nödvändigt... *REPORT* Men vadåra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Men vadåra? Man drar inte upp 2 år gamla topicar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Man drar inte upp 2 år gamla topicar... Okej sorry om jag hade vetat att man inte fick göra det så skulle jag absolut inte gjort det.. Jag vet att ni kommer kalla mig för idiot osv nu men skit i det vafan.. Bara ett misstag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts