Jojje Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Leta efter anagram här. Meaningless smut: A semen glint sums A mingle sent sums Lame stems sung in Slates! Gimme nuns! Least gunmen sims Tales sens gin, mum! Fucking ace: Fiance Guck Ace fucking Facing Cuke Penises: Nee piss Seeps in Pee sins (Peeing is a sin!) Hahahah! Redigerad 2 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jail mens son = Mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Garry's Mod: Gray dorms (Give them some colour, willya?) Marry dogs (I'm not a zoophilian.) Pyrotechnician: A crochet pinyin. (What the hell?) A precinct. Hi Yon! This one scares me with its subliminal messages: Video blog: Give blood (Secret message, anyone?) Globe void (A global void.. Something to swallow the earth?) Gloved Obi (Someone named Obi with gloves probably. Internet Blog: Better log inn (Yeah, I better.) Trebling tone (Can a tone really make you tremble?) Gerbil tent? No... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vad e detta för någonting? Vad är ett anagram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Mitt namn A TRICKLED PRIMP Redigerad 3 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ett anagram är en mening eller ord som består av bokstäver av ett annat. Låt mig demonstrera... Fel ris - Sir Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Vad e detta för någonting? Vad är ett anagram? Man slänger om nokstäverna i ett ord, ett namn, en mening eller dylikt, och gör en ny mening med dem. Ser du inte på simpsons? edit: damn it. edit2: mitt namn: A GENT NOSES IN, eventuellt SENATE SIGN ON, SENATE GINS ON eller SENATE NOSING Redigerad 3 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) A GENT NOSES IN Haha, låter som brittiska lite granna "En gentleman nosar in" Jag luktar fisk: Fakir talks jug Legion Rig: Nigger Oil Redigerad 3 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Maimstream A MAIMS TERM På nåt vis känner jag mig missnöjd... Redigerad 3 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Pamela Anderson A NAPALMED SNORE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Eudoros = Odor use Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jak er snel hest --> THANKLESS JEER Power of Nature --> A TUNE POWER FOR Den goda smaken av frukt - http://wordsmith.org/anagram/anagram.cgi?a...smaken+av+frukt Redigerad 3 augusti, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 DAMN MAIM Gissa fjant-yttrycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är "smart arab" ett anagram? baklänges blir det "bara trams" eller kallas det nåt annat när det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är "smart arab" ett anagram? baklänges blir det "bara trams" eller kallas det nåt annat när det är så? Då kallas det för palindrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Mitt namn blir: Love Kill Or Overkill Lo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Mitt namn blir: Love Kill Or Möjligtvis Love or kill? Rätt coolt, må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Möjligtvis Love or kill? Rätt coolt, må jag säga! Love or Kill, ännu bättre! Tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Då kallas det för palindrom Nej, palindrom är när det är likadant baklänges. Några exempel är "I prefer pi" och det klassiska "Sallad i Dallas". Redigerad 3 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nej, palindrom är när det är likadant baklänges. Några exempel är "I prefer pi" och det klassiska "Sallad i Dallas". Just det ja. Vad kallas det när det blir något annat baklänges då? Vargrav. Naturrutan. Jak er snel und tröt hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts