Moroni_Family Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ohly var gäst i svt's nyhetsmorgon, och igår var det göran. Hinner dock bara se en 5-10 minuter innan jag måste åka till skolan, så man missar alla godbitar. Men Ohly var i SVT en timma igår och svara på frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Är inte röstmyndig och är inte så intresserad heller. Men tycker att Moderaterna låter bäst i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 ...Men tycker att Moderaterna låter bäst i år Att magra ner på a-kassan tycker ju jag inte var så bra sätt att finansiera på, jag förstår ju att han vill skapa stimulans med jobb men tror snarare det försvårar en ganska ansträng situation än förbättrar för den enskilde (även om jag inte har något alternativ att komma med ). En sak som jag tror gör att många får förtroende för honom är att han i utfrågningar och intervjuer tar exempel från "vanliga människor" han samtalat med, något som andra partiledare inte riktigt gjort.. typ: "Kvinnor som jag talat med nämner just det här..." "Unga människor säger ju just det här..." Sedan tror jag inte det går att vara ett "parti för alla" som han snackar om, det finns alltid de som blir missnöjda. Och han går för hårt på bidragen, bidrag är bra men naturligtvis inte in absurdum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Moderaterna är brända i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Moderaterna är brända i skallen. Vänsterpartiet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vänsterpartiet också. Alla jävla politiker är brända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag gillar inte Moderaternas tv-reklam där de visar massa gamla svartvita filmsnuttar på demonstrerade arbetare, sedan kommer någon text i stil med "Efter 100 år är det dags att någon lyssnar - De nya moderaterna". Det ska komma från ett parti som historiskt aldrig lyft ett finger för arbetarna. Hån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag gillar inte Moderaternas tv-reklam där de visar massa gamla svartvita filmsnuttar på demonstrerade arbetare, sedan kommer någon text i stil med "Efter 100 år är det dags att någon lyssnar - De nya moderaterna". Det ska komma från ett parti som historiskt aldrig lyft ett finger för arbetarna. Hån. Skitroligt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag gillar inte Moderaternas tv-reklam där de visar massa gamla svartvita filmsnuttar på demonstrerade arbetare, sedan kommer någon text i stil med "Efter 100 år är det dags att någon lyssnar - De nya moderaterna". Det ska komma från ett parti som historiskt aldrig lyft ett finger för arbetarna. Hån. Jag trodde det var nåt jävla skämt första gången jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Men egentligen vill bara politikerna tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag trodde det var nåt jävla skämt första gången jag såg den. Det är inte långt ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Men egentligen vill bara politikerna tjäna pengar. Är du helt säker på det? Jag undrar varför min mamma och pappa går till jobbet varje dag... Redigerad 4 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Är du helt säker på det? Jag undrar varför min mamma och pappa går till jobbet varje dag... Ja, jag är säker på det. Elr ja, mest för att tjäna pengar i alla fall. Dina föräldrar går väl antagligen till jobbet för att tjäna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Dina föräldrar går väl antagligen till jobbet för att tjäna pengar "Men egentligen vill bara politikerna tjäna pengar." Ta en närmare titt på den meningen och hojta till när du hittat syftningsfelet, homeboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 "Men egentligen vill bara politikerna tjäna pengar." Ta en närmare titt på den meningen och hojta till när du hittat syftningsfelet, homeboy. Syfningsfelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om politikerna inte hade fått lön så tror jag inte att vi hade haft många politiker idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Syfningsfelet? Du skrev ungefär; Det är bara politiker som vill tjäna pengar, inga andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Om politikerna inte hade fått lön så tror jag inte att vi hade haft många politiker idag Nej, inte en enda faktiskt Du skrev ungefär; Det är bara politiker som vill tjäna pengar, inga andra. Okej, då skrev jag fel. Men ni fattar väl vad jag menar eller? Redigerad 4 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Om politikerna inte hade fått lön så tror jag inte att vi hade haft många politiker idag Jodå, det hade funnits många politiker även då. Dock fler korrupta sådana än vad det är nu. Redigerad 4 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Jodå, det hade funnits många politiker även då. Dock fler korrupta sådana än vad det är nu. Jo, okej några hade det ju alltid funnits. Men jag tror inte dom hade arrangerat (stavning?!) sig lika mkt. Redigerad 4 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts