Jacker Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Får väl säga detsamma då. Redigerad 8 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Ceone, ok t.om. jag tycker det där var rasistiskt. De ska inte har rätt till bättre arbeten tycker du? Förklara dig. Rasistiskt? Då vet du nog inte vad rasist är. I Sveriges gruvor står man inte med en hacka 1000m under jorden och hackar i dåligt miljo med sterainljus som ljus. Man sitter i stora feta bilar och styr robotar. Det är väl inget jobbigt arbete? Om man har fobi mot tråna utrymmen är det ju... men annars inte. Jag vill att invandrarna ska få jobb. Tycker du att det är bättre än att sätta alla i förorter till tre stora städer? Där de lever isolerat och utvecklar krimilatiet för att det inte finns några arbeten. Sossarna är dumma. Redigerad 8 augusti, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Rasistiskt? Då vet du nog inte vad rasist är. I Sveriges gruvor står man inte med en hacka 1000m under jorden och hackar i dåligt miljo med sterainljus som ljus. Man sitter i stora feta bilar och styr robotar. Det är väl inget jobbigt arbete? Om man har fobi mot tråna utrymmen är det ju... men annars inte. Jag vill att invandrarna ska få jobb. Tycker du att det är bättre än att sätta alla i förorter till tre stora städer? Där de lever isolerat och utvecklar krimilatiet för att det inte finns några arbeten. Sossarna är dumma. Jag kan hålla med dig om det andra du nämnde men när det gäller arbetet så får du mig att tro att det är det ända dom ska han. Alla ska väll ha rätt till alla arbeten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Är inte röstmyndig Men annars hade det väl blivit Piratpartiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Valet kommer närmare och närmare och nu har partiledarna börjat utfrågas i SVT. Såg nästan hela utfrågningen med Lars Ohly idag och jag blev ganska imponerad faktiskt, han visste vad han ville och tyckte på nästan allt han blev tillfrågad om (sedan om man håller med eller ej är en annan fråga). Han var till och med lite bitsk ibland: Utfrågaren: "Göran Persson är ju inte så angelägen om att ha med er i en kommande regering...?" Ohly: "-Vi är inte så angelägna om att ha med Göran Persson heller..." Jag kan dock fortfarande inte bara kasta bort att han blev ledsen när Berlinmuren föll... Lutar fortfarande åt blankröst för min del De andra två som varit har jag inte sett, men Persson verkar ju ha varit rätt pressad... Nån annan som kollat in debatterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Null vote eller piratpartiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Är inte röstmyndig men skulle ha varit Piratpartiet eller SSP ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag ska ligga hemma och försova mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Just nu skulle det nog ha blivit blankröst för min del med, om jag fått rösta. Tycker allianspartierna blivit flummiga, och Persson och sossarna skulle inte förändra ett skit med fyra år till. Vänster- eller Miljöpartiet vill jag minst av allt se vinna valet. Men jag lutar fortfarnade åt höger. Redigerad 30 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag har absolut ingen aning om hur jag ska rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Röstade på Moderaterna för någon timma sedan. Var en utav de första som röstade på biblioteket i stan BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 [O][T]' date=Aug 30 2006, 13:17' post='757453] Röstade på Moderaterna för någon timma sedan. Var en utav de första som röstade på biblioteket i stan BOT Känns det inte osäkert att rösta så tidigt? Det kan ju fortfarande hända en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Man ska egentligen inte fråga folk om vad dom röstar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Känns det inte osäkert att rösta så tidigt? Det kan ju fortfarande hända en del... Nej det har växt fram sakta men säkert. Jo kanske det, men i det stora hela spelar det nog tyvärr ingen roll. BOT(M) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Såg den här tråden nu. Varför har Piratpartiet nästan ledning? Visst, dom har en poäng men jag har svårt att tro att så många här skulle rösta på dom om dom fick rösta nu. Eller är det verkligen så många som är beredda att skita i allt annat bara man skulle få (fortsätta) ladda hem musik utan att åka fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Såg den här tråden nu. Varför har Piratpartiet nästan ledning? Visst, dom har en poäng men jag har svårt att tro att så många här skulle rösta på dom om dom fick rösta nu. Eller är det verkligen så många som är beredda att skita i allt annat bara man skulle få (fortsätta) ladda hem musik utan att åka fast? Beror nog på att majoriteten på det här forumet är minderåriga datornördar (no offence), som inte bryr sig om politik för fem öre*. Men så fick de reda på att det finns ett parti som vill göra fildelning lagligt. Klart de lägger sin röst på dem då. * Ska erkänna att jag inte heller bryr mig om politik, men. What the heck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Valet kommer närmare och närmare och nu har partiledarna börjat utfrågas i SVT. Såg nästan hela utfrågningen med Lars Ohly idag och jag blev ganska imponerad faktiskt, han visste vad han ville och tyckte på nästan allt han blev tillfrågad om (sedan om man håller med eller ej är en annan fråga). Han var till och med lite bitsk ibland: Utfrågaren: "Göran Persson är ju inte så angelägen om att ha med er i en kommande regering...?" Ohly: "-Vi är inte så angelägna om att ha med Göran Persson heller..." Jag kan dock fortfarande inte bara kasta bort att han blev ledsen när Berlinmuren föll... Lutar fortfarande åt blankröst för min del De andra två som varit har jag inte sett, men Persson verkar ju ha varit rätt pressad... Nån annan som kollat in debatterna? Nej, tyvärr inte. Däremot lyssnat på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Valet kommer närmare och närmare och nu har partiledarna börjat utfrågas i SVT. Såg nästan hela utfrågningen med Lars Ohly idag och jag blev ganska imponerad faktiskt, han visste vad han ville och tyckte på nästan allt han blev tillfrågad om (sedan om man håller med eller ej är en annan fråga). Han var till och med lite bitsk ibland: Utfrågaren: "Göran Persson är ju inte så angelägen om att ha med er i en kommande regering...?" Ohly: "-Vi är inte så angelägna om att ha med Göran Persson heller..." Jag kan dock fortfarande inte bara kasta bort att han blev ledsen när Berlinmuren föll... Lutar fortfarande åt blankröst för min del De andra två som varit har jag inte sett, men Persson verkar ju ha varit rätt pressad... Nån annan som kollat in debatterna? Gillade också Ohlys snack. Tycker han är den minst torra av alla partiledare. Som du nämnde, kommentaren om Persson, tyckte det va lite humor. Det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Röstar nästa gång istället. Men hade jag röstat i år så hade jag varit grymt osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Gillade också Ohlys snack. Tycker han är den minst torra av alla partiledare. Som du nämnde, kommentaren om Persson, tyckte det va lite humor. Det behövs. Ohly var gäst i svt's nyhetsmorgon, och igår var det göran. Hinner dock bara se en 5-10 minuter innan jag måste åka till skolan, så man missar alla godbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts