Jocken Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Varför ska han motivera varför han ska rösta på Sverigedemokraterna? Borde han inte isåfall motivera moderaterna också? Röstar på dom eftersom jag tycker att det finns på tok för mycket invandrare i Norrköping, jämfört med andra städer. Inget rasistiskt med det, vill bara inte ha fler invandrare hit...ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Är det inte rasistiskt? EDIT: Det får bli finfina quoten. Redigerad 4 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Röstar på dom eftersom jag tycker att det finns på tok för mycket invandrare i Norrköping, jämfört med andra städer. Inget rasistiskt med det, vill bara inte ha fler invandrare hit...ok? Har du några fler lustigheter på lager? Natthumor i all sin glans. Redigerad 4 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Är det inte rasistiskt? EDIT: Det får bli finfina quoten. Har du några fler lustigheter på lager? Natthumor i all sin glans. Det är verkligen inte rasistiskt. Självklart ska flyktingar kunna komma hit, men invandring gynnar inte Sverige längre. Jag tror att order invandrare och invandring har fått lite för negativa associationer. Det jag menar är att vi har tillräckligt med människor i Sverige, sossarnas välfärdssystem verkar i alla fall inte palla mer. Eftersom jobben blir färre så behöver vi inte invandrare lika mycket. Jag försöker skilja på invandrare och flyktingar, verkar lite svårt för er att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det är verkligen inte rasistiskt. Självklart ska flyktingar kunna komma hit, men invandring gynnar inte Sverige längre. Jag tror att order invandrare och invandring har fått lite för negativa associationer. Det jag menar är att vi har tillräckligt med människor i Sverige, sossarnas välfärdssystem verkar i alla fall inte palla mer. Eftersom jobben blir färre så behöver vi inte invandrare lika mycket. Jag försöker skilja på invandrare och flyktingar, verkar lite svårt för er att förstå …Mhm... Och alla söta, vita barn, som föds av vita svenne-föräldrar, då? Vad är så speciellt med dem och deras liv? Varför ska de få bo här men inga andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Alla som föds i Sverige, vare sig man är svart, gul, röd eller vit, ska självklart få leva och bo här. Även invandrare ska få det såklart, men enligt mig behöver vi inte invandringen lika mycket som på 60- och 70-talet, speciellt inte i Norrköping. Jag är övertygad om att invandring är mycket positivt i andra delar av Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det är verkligen inte rasistiskt. Självklart ska flyktingar kunna komma hit, men invandring gynnar inte Sverige längre. Jag tror att order invandrare och invandring har fått lite för negativa associationer. Det jag menar är att vi har tillräckligt med människor i Sverige, sossarnas välfärdssystem verkar i alla fall inte palla mer. Eftersom jobben blir färre så behöver vi inte invandrare lika mycket. Jag försöker skilja på invandrare och flyktingar, verkar lite svårt för er att förstå Jag försökte säga det i en annan tråd att Invandrare och flyktingar inte är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Moroni_Family: Jag tror man gör bäst i att sätta en ignore på dig för du säger verkligen inget vettigt och är, som någon sa, verkligen pinsamt trög. Inte bara för det du skrev nu men för allt du har skrivit om politik. Och nej jag tänker inte förklara varför, du borde inse det nu eftersom alla klagar på dig. Du är för dålig för att kasta sten. --- Jocken: Har inte exakt koll på Norrköping men det låter ju som att invandrarna har buntats ihop där, som i tex Rinkeby, det är därför du upplever problem, segregation. Sverigedemokraterna är inte dom som kommer lösa det här problemet! Dom VILL att invandrarna ska bo samlade för att inte skapa mångkultur! Hmm, eller kanske mer åt NSF-hållet men jag är säker på att SD inte tänker arbeta med att integerara invandrare i hela Sveriges samhälle som man borde istället för dagens ghetto-liknande lösningar. Redigerad 5 augusti, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Det är verkligen inte rasistiskt. Självklart ska flyktingar kunna komma hit, men invandring gynnar inte Sverige längre. Jag tror att order invandrare och invandring har fått lite för negativa associationer. Det jag menar är att vi har tillräckligt med människor i Sverige, sossarnas välfärdssystem verkar i alla fall inte palla mer. Eftersom jobben blir färre så behöver vi inte invandrare lika mycket. Jag försöker skilja på invandrare och flyktingar, verkar lite svårt för er att förstå Håller med till 100%!! Det där kan ju (lite fult) jämföras med att det är 5 pers som åker i en 5sätes-bil på en ödslig väg. Plötsligt upptäcker de en man som fått punktering på sin bil. Tyvärr har varken personerna i bilen eller mannen reservdäck. Vad gör man då? Ska man riskera skjutsa på mannen i bagageluckan, eller ska man låta honom vänta tills nästa bil kommer? Man måste våga vara självisk i vissa frågor. Man kan inte ta hänsyn till allt och alla. Fast det är ju det som är både en för-och nackdel med demokrati: Alla har rätt att tycka och göra vad man vill (fast inom rimliga gränser då förståss). Redigerad 5 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Håller med till 100%!! Det där kan ju (lite fult) jämföras med att det är 5 pers som åker i en 5sätes-bil på en ödslig väg. Plötsligt upptäcker de en man som fått punktering på sin bil. Tyvärr har varken personerna i bilen eller mannen reservdäck. Vad gör man då? Ska man riskera skjutsa på mannen i bagageluckan, eller ska man låta honom vänta tills nästa bil kommer? Man måste våga vara självisk i vissa frågor. Man kan inte ta hänsyn till allt och alla. Fast det är ju det som är både en för-och nackdel med demokrati: Alla har rätt att tycka och göra vad man vill (fast inom rimliga gränser då förståss). Sverige är ingen femsätes-bil. Det är en buss. EDIT: Och vi har gott om reservhjul. Redigerad 5 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 The Dude du är dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Sverige är ingen femsätes-bil. Det är en buss. EDIT: Och vi har gott om reservhjul. Alla ska med - så enkelt är det. Moroni: Fel. Redigerad 5 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Alla ska med - så enkelt är det. Precis. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Sverige är ingen femsätes-bil. Det är en buss. EDIT: Och vi har gott om reservhjul. Inte ens bussar får plats med hur mycket folk som helst.... Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 The Dude du är dum i huvudet. Väx upp. Du vet uppenbarligen ingenting om politik eller hur det är att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Väx upp. Du vet uppenbarligen ingenting om politik eller hur det är att leva. Jag kan växa upp bär The Dude gör det. Det är tydligen ok att han trackar på folk men inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag har för mig att det fanns nån hemsida där man kunde svara på vissa frågor och därigenom få reda på hur man stod, i politisk synpunkt. Har även för mig att det fanns en tråd om det här på forumet, men jag lyckas inte hitta någon? Eller är jag helt ute och cyklar/har jag drömt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag kan växa upp bär The Dude gör det. Det är tydligen ok att han trackar på folk men inte jag. You got to earn respect to have respect, Pootie Tang. --- Kebab: Valkompassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Kebab: Valkompassen Tack! Ska bli intressant att se vad resultatet blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vote: Är inte röstmyndig. Men hade jag fått rösta hade det blivit Moderaterna eller Folkpartiet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts