Jump to content

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006 ?

SallaD
 Share

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006?  

160 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Inte röstmyndig. Och även om jag var det så vetefan vad jag skulle rösta på, har aldrig ens brytt mig om att förstå vad partierna står för.

Så det skulle bli blankt, eller soffliggning för min del. Eventuellt skulle jag kunna rösta på det flummigaste partiet jag kan hitta. Det vore skoj. :P

Fast vid närmare eftertanke är jag så godtrogen, så vem som helst skulle kunna övertala mig att rösta på det partiet han/hon stödjer.

Utom NSF och liknande då, förstås.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 377
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag undrade varför du var så intreserad av hans motevering på bara den. Dömer du han för att han röstar på dom.

En människa som tänker någorlunda klart kan omöjligt se någonting bra i Sverigedemokraternas politik. Således dömer en någorlunda klartänkt människa - jag gör åtminstone det - partiets anhängare för att vara värdelösa. Värdelösa till sina åsiktstaganden, förstås.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, så gott som alla västerländska ekonomier är idag ngn form av blandekonomi. Den rena marknadsekonomin har aldrig existerat.

---

Jag röstar på M eller FP.

USA har väl hel marknads ekonomi. Polisen och brandkåren styrs inte privat nä men det är omöjligt.

"*112*.... hjälp jag blir jagad av fyra män!.

-Har du polis-försäkring?

-Nej

-Tyvärr då kan vi inte göra något"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

Skratta du men när det gäller sjukvården i USA fungerar i de värsta fallen sådär. Inget sjukhus vill ta hand om en neger utan försäkring som kommer in till akuten eftersom dom vet att han/hon inte kan betala, således skickas personen runt, runt och blir utan vård.

---

WTF började lukta absint i mitt rum, skumt. Off-topic? Edit: Måste varit min syster, jag kom hem just. abo walla. hmm. nvm.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor