Jump to content

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006 ?

SallaD
 Share

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006?  

160 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 377
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag som har en känsla av att Piratpartiet kan locka fler väljare? De är inte intresserade av de vanliga frågor. utan om en fråga som arrangerar många ungdomar.

Ungdomar som inte får rösta.

Katastrof...

Hörde på radion att nått nazistiskt parti har fått "makten" i trollhättan? Dom vill tydligen utvisa alla "främlingar". Detta är inte sant alltså.

Att rösta på piratpartiet är väl lika nödvändigt som att rösta på skånefederalisterna...

Och btw... min syrra vill göra rabarbersås! Kanske är detta det sista inlägget här... :'(

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en längre tid varit säker på att min första röst kommer bli en blank'en. Ett sätt för mig att visa att jag inte helhjärtat kan lägga min röst på något av dagens stora partier. Bara något drastiskt kan ändra på det beslutet. Sedan får man väl se om det blir något annat i de lokala valen.

Trevligt med en undersökning med många alternativ. >_<

Nätt och jämnt.

Sverige är en marknadsekonomi, så nej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite osäker, jag vill bli av med biltullarna här i Stockholm, och dom ända som tagit upp det på riktigt i sin valkampanj är moderaterna, men jag gillar inte dom så mycket men...ähh får se hur det blir, iaf inte vänstern, miljö eller centern.

Synd att inte Alf Svensson är med i Kristdemokraterna längre, han var skön, värt och rösta på dom bara för att han var partiledare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vaddårå om man får fråga?

Borde ha motiverat, men som Maxz sa. Alternativen borde dessutom ha kommit i en bättre ordning och om man väljer att ha med enfrågepartier som PP och F! borde även tex Sjukvårdspartiet och Junilistan med. Jag tycker alternativen skulle varit: alla riksdagspartier, annat parti (vilket) och blank/vill inte rösta. Jag tänker diskutera Riksdagsvalet när en sådan tråd dyker upp eller jag skapar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde ha motiverat, men som Maxz sa. Alternativen borde dessutom ha kommit i en bättre ordning och om man väljer att ha med enfrågepartier som PP och F! borde även tex Sjukvårdspartiet och Junilistan med. Jag tycker alternativen skulle varit: alla riksdagspartier, annat parti (vilket) och blank/vill inte rösta. Jag tänker diskutera Riksdagsvalet när en sådan tråd dyker upp eller jag skapar den.

Sant nu när jag kollar igenom allt. Resultatet blir inte så intressant när 50% röstar på ej röstmyndig. Men det blir väl flera sånna här undersökningar när valet närmar sig. Så blev det iaf förra gången (säger en som va' me')

Länk till kommentar
Dela på andra sidor