Jump to content

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006 ?

SallaD
 Share

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006?  

160 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 377
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blått block leder enligt statestiken! :D Jag vill inte ha en borglig regering :'(

Ett tips till dig som har svårt att fatta beslut om vilket parti du ska rösta på...:

LOTTA! Skriv partierna på smålappar och dra lott. Om du absolut inte skulle bli nöjd med första lotten, får du köra 3:e ggn gillt. Det gjorde jag (Vem vill rösta Kd lixom...) och jag fick dne lappen på dte partiet som egentligen mest ville rösta på.

För att ni inte ska tro att jag är helt tokig, kan ni göra lotter med endast de partier du velar mellan (t.ex. S, V)... (w00t)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW, är det första gången du ställer upp i riksdagsval? Eller du kanske inte är röstmyndig?

Är inte röstmyndig. :D

Men, om jag hade fått rösta så hade jag slängt iväg en röst på något vänsterparti, just for att vänstern ska vinna.

Men egentligen hade jag velat rösta blankt då inget parti riktigt tilltalar mig, men man stödjer ju ideologien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessvärre kommer sossarna vinna, Folk har kaxat hur länge som hellst med att nu ska de minsann rösta blått, men sen när det väl kommer till kritan fegar hälften ur och röstar på sitt kära sosseparti istället. Fega jävla svenskar :D

Vad är det som får dig att tycka att en borglig regering skulle ge dig större trygghet än en socialdemokratisk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor