SallaD Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Vote:Är inte röstmyndig Men om jag kunde rösta hade jag röstat på Piratpartiet. Redigerad 2 augusti, 2006 av SallaD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Jag är inte röstmyndig. Men om skulle jag rösta på så sätt att alliansen vinner, håller inte på nåt specefikt parti. Redigerad 2 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag är inte röstmyndig. Men om skulle jag rösta på så sätt att alliansen vinner, håller inte på nåt specefikt parti. Piratpartiet ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Inte röstmynding... Känner på mig att det kommer bli krig i denna tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Inte bestämt mig än. Fast jag vill ju inte att högern ska vinna. Det skulle vara lite olyckligt. Mjaa, måste fundera. Redigerad 2 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Piratpartiet ? =) Han menar det borgerliga blocket – alltså Folkpartiet, Moderaterna, Kristdemokraterna och Centerpartiet. --- Stöder, likt Jacker, inte något specifikt parti, men mina åsikter flanerar så säkert som att jag behöver borsta tänderna, på vänsterkanten. Just nu är jag i full fart med att gnata igenom diverse partiprogram och målinriktningar de olika partierna har lagt upp på sina respektive hemsidor. Än så länge lutar det åt att, om jag vore röstmyndig, vilket jag förbannat nog inte är, hade jag lagt min röst på Vänsterpartiet, men jag har ännu inte läst klart de andras stadgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig, men skulle förmodligen rösta på FI; eller miljöpartiet, om de inte vore idioter då det kommer till EU. Fast, ehm, det gör inte allt för mycket. Det skulle nog bli miljöpartiet. Heja medborgarlön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Röstade på Folkpartiet, men är ganska osäker....blir nog FP eller M. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig men skulle jag varit det skulle det blivit höger någonstans. Förmodligen moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Valet är inget stort för mig. Vet inte vad jag skulle röstat. Redigerad 2 augusti, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är inte röstmyndig men skulle förmodligen lagt min röst på sossarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Moderaterna Trött på kommunistiskt styre. Redigerad 2 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vote: Moderaterna Trött på kommunistiskt styre. Hey! Det är Stor skillnad på kommunism och socialdemokrati. Vote: Piratpartiet. Dem äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vote: Moderaterna Trött på kommunistiskt styre. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Hey! Det är Stor skillnad på kommunism och socialdemokrati. Nätt och jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Om jag hade rösträtt idag --> piraterna bara för att dom har bäst namn och att dom är så gulliga med sina saker och det dom gör.. Är inte så insatt i det där idag, kommer troligen vara mer av det när jag blir äldre och inte ens jesus vet vad jag kommer välja då.. Voot: Får inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Moderaterna eller Peopleparty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts