I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Edit: nytt rekord: 0.098 sekunder Sidan skapades på 0.092 sekunder Mycket snygg sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joley Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sidan skapades på 0.092 sekunder Mycket snygg sida Tackar så hemskt mycket.. Det är så många som gillar sidan, men så få som kan erbjuda något hett =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Tackar så mycket för all kritik... Men ni som vill att sidan ska bli bättre här, ni är inte sugna på att hjälpa till? *ler* Nej, tyvärr kan jag inte hjälpa till. Har fullt upp med mina projekt, webbhotellet, community, cs osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sidan skapades på 0.089 sekunder. Kan vi sluta skryta om dom tiderna nu? joley: var finns funktionen för att se hur snabbt sidan laddas till användaren då? Det är väl lite svårare än att bara köra microtime 2 gånger och jämföra dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joley Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sidan skapades på 0.089 sekunder. Kan vi sluta skryta om dom tiderna nu? joley: var finns funktionen för att se hur snabbt sidan laddas till användaren då? Det är väl lite svårare än att bara köra microtime 2 gånger och jämföra dom? Eftersom den funktionen slöade ner servern så mycket så finns den inte kvar. Jag koda ur den innan jag la upp sidan public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Eftersom den funktionen slöade ner servern så mycket så finns den inte kvar. Jag koda ur den innan jag la upp sidan public. Den finns kvar för mig! Annars är väl sidan helt okej. Kanske är lite för trött att kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joley Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Den finns kvar för mig! Annars är väl sidan helt okej. Kanske är lite för trött att kolla på den. Heheh tack för kritiken, du får väll spana in den imorgon noga då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ser riktigt fint ut. Börja med att göra reklam på nånting. (knäpp förklaring men aja) Sidan skapades på 0.1 sekunder det är bara att ta refresh ett par ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Sidan skapades på 0.087 sekunder Sidan såg riktigt fräsch ut, må jag säga! ...men det visste du väl förstås redan? Redigerad 3 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joley Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Sidan skapades på 0.087 sekunder Sidan såg riktigt fräsch ut, må jag säga! ...men det visste du väl förstås redan? Tackar så hemskt mycket! Hehe nää visste inte det förän du talade om det =) Har du kanske något tips åt mig för att få fler medlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Tackar så hemskt mycket! Hehe nää visste inte det förän du talade om det =) Har du kanske något tips åt mig för att få fler medlemmar? Säg att alla ska få en hundra lapp om dom joinar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joley Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Säg att alla ska få en hundra lapp om dom joinar Haha, ska jag betala användare för att bli medlem på min sida? För att de har möjligheten att utveckla sig själva? Låter lite patetiskt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Haha, ska jag betala användare för att bli medlem på min sida? För att de har möjligheten att utveckla sig själva? Låter lite patetiskt! =) Det är skillnad på att säga att alla får en hundring och att du SKA ge en hundring. Typ som politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ser riktigt fint ut. Börja med att göra reklam på nånting. (knäpp förklaring men aja) Sidan skapades på 0.1 sekunder det är bara att ta refresh ett par ggr? Hmm, du kanske inte visste det, men 0.1 sekunder = 0.100 sekunder, vilket är mer än 0.089 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts