Jump to content

Ny Design!

joley
 Share

Recommended Posts

Hej kära folk!

Vill höra med er vad ni tycker om den nya designen som har skapats åt Unik Webbdesign

http://www.unikwebbdesign.se

Kommentera gärna, kritik tas gärna emot.

Kan även passa på i detta inlägg att även ta upp ett väldigt stort problem jag har just nu. Jag vet inte hur jag ska göra för att locka flera medlemmar, någon som har ett bra tips åt mig?

Joley

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej kära folk!

Vill höra med er vad ni tycker om den nya designen som har skapats åt Unik Webbdesign

http://www.unikwebbdesign.se

Kommentera gärna, kritik tas gärna emot.

Kan även passa på i detta inlägg att även ta upp ett väldigt stort problem jag har just nu. Jag vet inte hur jag ska göra för att locka flera medlemmar, någon som har ett bra tips åt mig?

Joley

Snyggt som fan, om man frågar mig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt som fan, om man frågar mig >_<

Tackar så hemskt mycket! Jag är hyffsat nöjd med sidan jag med, men det jag har problem med just nu är medlemmar, vet inte hur man ska locka dessa. Man måste ha eller göra något riktigt speciellt har jag kommit i underfund med hmm..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är typ hur lång tid det tog för din dator att få upp sidan.

Precis, det är antalet sekunder (hundradelar) det tog för dig (din dator) och din internetuppkoppling att ladda just den sidan.

Har ni grabbar något tips åt mig för att få fler medlemmar? Är ivrig som s*tan >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, vem har snabbast då? >_<

Edit: nytt rekord: 0.098 sekunder

Hehehe, ska ni tävla om vem som laddar sidan snabbare istället för att hjälpa stackars mig att få sidan lite på topp? *ler* Jag har bekymmer med att få ut sidan åt människor, har ni inte tips åt mig eller kanske kan hjälpas åt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe, ska ni tävla om vem som laddar sidan snabbare istället för att hjälpa stackars mig att få sidan lite på topp? *ler* Jag har bekymmer med att få ut sidan åt människor, har ni inte tips åt mig eller kanske kan hjälpas åt?

Skaffa bannerbyten med andra sidor med ungefär samma tema?

Som aspsidan,phpsidan och så vidare.

Sen kanske du alltid kan göra reklam någonstans om du vill betala. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa bannerbyten med andra sidor med ungefär samma tema?

Som aspsidan,phpsidan och så vidare.

Sen kanske du alltid kan göra reklam någonstans om du vill betala. >_<

Bannerbyten känns meningslöst tycker jag, för att de som vill ha bannerbyten är oftast sidor som är betydligt mycket mindre än min. Jag har redan försökt med phpportalen.net, men dem har en policy som inte tillåter det. Då är det nog likadant överallt. Jag vet inte vad som är bäst, ibland brukar jag fundera på att ifall alla kunde rekomendera sidan åt minst 2 vänner, undrar hur det skulle gå då *ler*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bannerbyten känns meningslöst tycker jag, för att de som vill ha bannerbyten är oftast sidor som är betydligt mycket mindre än min. Jag har redan försökt med phpportalen.net, men dem har en policy som inte tillåter det. Då är det nog likadant överallt. Jag vet inte vad som är bäst, ibland brukar jag fundera på att ifall alla kunde rekomendera sidan åt minst 2 vänner, undrar hur det skulle gå då *ler*

Annars brukar det funka bra med att sluta fokusera på hur många besökare man har, låta "ryktet" sprida sig och istället satsa på att fixa mer och bättre innehåll till sidan så att dom besökare som kommer dit också stannar. Så var ju Gtasajten en gång i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade problem med att regga mig, kör med FF och kör med NoScript. Trots att jag låtit www.unikwebdesign.com igenom, så fungerade det inte att regga sig förrrän jag släppte igenom www.neocrome.com också, men det hade ju varit lugnt om det fanns att välja att tillåta de scripten, så jag fick gå in på www.neocrome.com och tillåta scripten där och sen regga mig. Det enda som fick mig att tänka på det var nyheten på framsidan om att ni använder deras community.. Mycket knöligt och jobbigt, och vet inte riktigt om alla förstår hur det är om man kör med NoScript?

Kanske lät lite flummigt nu när jag skrev, hoppas dock att du förstår vad jag menar. >_<

Snygg design på sidan, btw!

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade problem med att regga mig, kör med FF och kör med NoScript. Trots att jag låtit www.unikwebdesign.com igenom, så fungerade det inte att regga sig förrrän jag släppte igenom www.neocrome.com också, men det hade ju varit lugnt om det fanns att välja att tillåta de scripten, så jag fick gå in på www.neocrome.com och tillåta scripten där och sen regga mig. Det enda som fick mig att tänka på det var nyheten på framsidan om att ni använder deras community.. Mycket knöligt och jobbigt, och vet inte riktigt om alla förstår hur det är om man kör med NoScript?

Kanske lät lite flummigt nu när jag skrev, hoppas dock att du förstår vad jag menar. :)

Snygg design på sidan, btw!

Mycket märkligt förstår inte riktigt, du är nog den första som har det problemet skulle jag tro. Kontakta mig om det uppstår samma problem igen.

R2D2:

Jo det kan också stämma, men det är lite svårt att sköta i princip allt ensam, skulle vara mycket enklare ifall de som var brinnande intresserade kunde bidra med något. Men jag vet ju inte, förhoppningsvis finns det kanske några, vem vet, du kanske? :)

Några mer tips på hur man kan locka folk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2D2:

Jo det kan också stämma, men det är lite svårt att sköta i princip allt ensam, skulle vara mycket enklare ifall de som var brinnande intresserade kunde bidra med något. Men jag vet ju inte, förhoppningsvis finns det kanske några, vem vet, du kanske? :)

Mycket möjligt. Kan en del html, lite lite css och php helt okej. C++ också men det är inte webbdesign. Kan hur man sätter upp server också.

Nåja, jag är inte så bra pedagog iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni grabbar något tips åt mig för att få fler medlemmar? Är ivrig som s*tan :)

Sidan skapades på 0.096 sekunder.

Men det är väl snarare hur långt tid det tar för servern att skapa sidan, inte hur lång tid det tar för mig att ladda hem den? Står ju "sidan skapades", inte "sidan laddades".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan skapades på 0.096 sekunder.

Men det är väl snarare hur långt tid det tar för servern att skapa sidan, inte hur lång tid det tar för mig att ladda hem den? Står ju "sidan skapades", inte "sidan laddades".

Ursäkta mig, jag blandade ihop den med den andra funktionen, du har helt rätt. Det är alltså hur lång tid det tar för servern att skapa självaste sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor