JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Från idag till den 7:e augusti kan alla spela Red Orchestra gratis genom steam, mer om det står HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kul, ska genast ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Laddar hem nu, går lite segt, men man kan ju inte få allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 3.3% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 80% Seeeegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det är jävligt tråkigt faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 "The Steam servers are currently to busy to fuck my ass..." -______________________________- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vart fan gör Steam av pengarna dom får av förvirrade människor, när dom inte ens har råd med ordentliga servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Exakt! Går trögt som fan! Får låta't stå över natten. Asså dom mjölkar in pengar från deras succéspel såsom Half-Life 2 men dom har inte råd att köpa ordentliga servrar. Iofs så är dom ganska överfulla tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sluta klaga på Steam. Det är ju hur många som helst som tankar Red Orchestra idag. Så det är inte konstigt att det går långsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag tycker att vi alla skall vara glada över att de inte har sina servar i Australien som är så illa utrustade att privatpersoner ännu inte kan ha en internethastighet över 56.6K (Det är alltså vanligt uppringt internet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Blöh, går bara i 350KB/s. Och det tycker jag är rätt fattigt för att vara Steam. Och så överbelastad kan inte servern/servrarna vara längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Var riktigt roligt faktiskt, lite sega laddningstider imo (förmodligen datorns fel, men men..). När den här trialen är slut, går det inte spela då längre? Jag vill spela mot botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Var riktigt roligt faktiskt, lite sega laddningstider imo (förmodligen datorns fel, men men..). När den här trialen är slut, går det inte spela då längre? Jag vill spela mot botar Skaffa det till UT2k4 när trialen är slut. Redigerad 3 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag börjar fatta va ni menar med segt-----kommar fan ta ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR innan skiten e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag börjar fatta va ni menar med segt-----kommar fan ta ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR innan skiten e klar Det är väl slut med gratis grejen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det är väl slut med gratis grejen nu Och det var verkligen inte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det är jävligt tråkigt faktist Kan inte annat än o hålla me. Då va Dod: S mkt roligare när ja testa de på senaste free weekend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Älskade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Testade det nu, tyckte att det var jäkligt roligt. Innan det släpptes över Steam köpte jag Unreal Tournament 2004 bara för modden, och jag lär gå och köpa RO vilken dag som helst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts